-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Date: Sun, 11 Mar 2012 23:24:39 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <jjj8n9$jil$1@node2.news.atman.pl>
References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
<jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
<1e97bwu1my9sj$.1ci7bn0ju6bdt.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 188.146.169.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1331504681 20053 188.146.169.5 (11 Mar 2012 22:24:41
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Mar 2012 22:24:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <1e97bwu1my9sj$.1ci7bn0ju6bdt.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438656
[ ukryj nagłówki ]On 03/11/2012 11:08 PM, Tomasz Pyra wrote:
>
> Zupełna nieprawda.
> Silnik ma raką samą moc zarówno przy ruszaniu jak i podczas maksymalnego
> ciągłego obciążenia. Samochody nie mają możliwości chwilowego dodawania
> mocy - takie cuda to dopiero samochody hybrydowe.
>
Dokładnie. Gdyby tak było to nie stosowałoby się nitra (co jest
powiązane z tym co napisałeś o napełnianiu) a po prostu wrzucało więcej
paliwa i mam chwilowo dodatkową moc.
>
> To że wskaźnik chwilowego zużycia pokazuje więcej przy ruszaniu niż przy
> jeździe z prędkocią maksymalną wynika z tego że jest to wskazanie w
> l/100km, a wiec zależne od prędkości z jaką porusza się samochód.
> Sam silnik obciążony mocą maksymalną zużywa tą samą ilość paliwa -
> przykładowo 50l/h. Przy prędkości 100km/h oznaczać to bedzie chwilowe
> zużycie 50l/100km, przy 200km/h już 25l/100km.
>
No i cała teoria kogutka w pizdu...
Dodatkowo, żeby przy ruszaniu użyć moc maksymalną to trzeba by trzymać
silnik na obrotach tam gdzie to maksimum jest. Czyli w benzyniakach to
typowo 4-6 krpm a sprzęgłem wykorzystywać jak najwięcej tej mocy.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.12 23:32 kogutek
- 11.03.12 23:36 kogutek
- 11.03.12 23:38 kogutek
- 12.03.12 00:26 Tomasz Pyra
- 12.03.12 01:24 kogutek
- 12.03.12 02:44 RoMan Mandziejewicz
- 12.03.12 06:30 Shrek
- 12.03.12 06:59 Shrek
- 12.03.12 11:31 Bydlę
- 12.03.12 12:04 Arek
- 12.03.12 12:46 J.F
- 12.03.12 13:34 kamil
- 12.03.12 21:06 Tom N
- 12.03.12 21:09 Shrek
- 12.03.12 21:45 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=