  • 191. Data: 2016-11-06 17:55:39
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-11-2016 o 14:00, Budzik pisze:

    > A skad wiesz ze tam mozna?

    A ile miałeś przypadków że ktoś Ci na zderzaku siedzi, poza drogą
    szybkiego ruchu?
    Bo ja żadnego, a od 3 lat praktycznie 120 nie przekraczam, czyli jeżdżę
    wolno.

    > Ciezarówki sa srednim wyznaczkiem bo oni w wielu miejscach jezdza
    > zdecydowanie za szybko.
    >
    > Zapewne masz racje, ze mozna, ale w wiekoszsci miejsc jazda +20 to jest
    > własnie to jak sie powinno jechac

    Nie zgadzam się, wszystko zależy od sytuacji.

  • 192. Data: 2016-11-06 17:57:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-11-2016 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Uwaga: mucha... na czubku nosa...

    > Ktos tu juz pisał, ze kierowcy dziela sie na dwie grupy: wariatów ktorzy
    > jada szybciej ode mnie i melepetów ktorzy jada wolniej :)

    Oraz całego stada normalsów, którzy jeżdżą podobnie.
    Czyli i tak szybciej niż melepeta który stworzył wątek.

    Bo zapewne Ci na których narzeka twórca wątku, nie mogą być tymi
    wariatami, skoro jest aż ich tylu, że mu spokojnie żyć nie dają....

  • 193. Data: 2016-11-06 21:58:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A ile miałeś przypadków że ktoś Ci na zderzaku siedzi, poza drogą
    > szybkiego ruchu?

    Zdarza sie, nie jakos specjalnie czesto ale bywa.

    > Bo ja żadnego, a od 3 lat praktycznie 120 nie przekraczam, czyli jeżdżę
    > wolno.

    Zdarza sie. Wiesz gdzie najczesciej? Na 92 w kierunku gorzowa, rano około 6
    sunie auto za autem, jade tak jak wszyscy bo nie mam zamiaru dla 5 minut
    oszczednosci wygłupiac sie w jakies wyprzedzania i tam czesto pojawia sie
    taki jeden czy drugi co mu sie wydaje ze jednak wyprzedzi wszystkich...

    > Nie zgadzam się, wszystko zależy od sytuacji.

    A ja z tak ogólnym stwierdzeniem oczywiście sie zgadzam dla odmiany.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 194. Data: 2016-11-06 21:58:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oraz całego stada normalsów, którzy jeżdżą podobnie.

    No własnie nie! nie zrozumiałes dowcipu?

    > Czyli i tak szybciej niż melepeta który stworzył wątek.
    >
    > Bo zapewne Ci na których narzeka twórca wątku, nie mogą być tymi
    > wariatami, skoro jest aż ich tylu, że mu spokojnie żyć nie dają....

    Watkotwórca to mi ogólnie jakims trollem zajezdza :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 195. Data: 2016-11-06 23:41:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-11-2016 o 21:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No własnie nie! nie zrozumiałes dowcipu?

    Stary był, znałem.

    > Watkotwórca to mi ogólnie jakims trollem zajezdza :)

    Wiesz, ja całe stado tutejszych, w większości szczęśliwie poplonkowanych
    kapeluszników, też tak podejrzewałem.
    Ale nie, to była wrodzona głupota (czy tam brak własnego mózgu jak wolisz).

  • 196. Data: 2016-11-07 10:41:52
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    No to przynajmniej mamy jasność: każdy jadący wolniej niż Cavallino to nie
    tylko kapelusznik ale równocześnie idiota, cham i niebezpieczny kierowca,
    który powinien się natychmiast przesiąść do komunikacji zbiorowej ;-)

    --
    SW3
    ----

  • 197. Data: 2016-11-07 12:48:25
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    > Zanim się zacznie pisać, należy najpierw trochę (np. kilka tygodni) tylko
    > poczytać - wtedy byś wiedział, że się przeliczysz, jeśli wchodzisz tu w
    > celu wymuszenia współczucia dla swoich drogowych ułomności i że świat jest
    > taki duży, straszny i zły....
    >

    > tu w celu wymuszenia współczucia dla swoich drogowych ułomności

    odnoszę wrażenie że się nie zrozumieliśmy
    a próbujecie mi wcisnąć że to tylko ja jestem melapetą
    ależ ja nie szukam tu współczucia, jeżeli tak myślisz to przeczytaj ze
    zrozumieniem mój pierwszy post i zastanów się o czym mowa
    a jeżeli już wspóczucie jest komuś potrzebne to tym którzy odreagowują swoje
    flustracje życiowe, problemy na drodze

  • 198. Data: 2016-11-07 13:01:12
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    > Masz problem którego nie potrafisz rozwiązać = nie radzisz sobie.

    nic podobnego,
    ja pisałem o problemie
    nikt nie zapytał mnie co ja robie w takiej sytuacji
    Twój wniosek jest nie uprawniony.

    reszta mniej wiecej OK

  • 199. Data: 2016-11-07 13:11:14
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    wiadomości news:49152274.20161104205530@pik-net.pl.invalid...

    . Nie raczysz się nawet przedstawić, tchórzliwie chowając
    > się za nic nie mówiącym nickiem.

    Czy moje personalia, adres, nr rejestracyjny samochodu mają wpływ na sprawę?
    Zastanów się.
    Twój post utwierdza mnie tylko w przekonaniu że dobrze zrobiłem.

    > Po co ty przylazłeś? Ogłosić wszem i wobec swoje oburzenie, że ktoś
    > próbował sprowokować do szybszej jazdy? Trzeba było zgłosić na
    > policję, skoro tak bardzo bolało!

    mnie nic nie bolało, a Ciebie?
    odnosze wrażenie że chyba nie wiesz o co mi chodziło
    przeczytaj prosze ze zrozumieniem moj pierwszy post

    > Swoje zdanie na temat tego, że przekraczanie prędkości to zuuuuoooo i
    > powoduje mandaty wygłosiłeś. I wystarczy.

    >I wystarczy.
    Rozumiem ze to Twoje zdanie
    Czy jesteś moderatorem tej grupy i czy to Ty decydujesz kiedy wystarczy a
    kiedy nie?

  • 200. Data: 2016-11-07 17:17:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-11-2016 o 10:41, SW3 pisze:
> [...]
    > nie tylko kapelusznik ale równocześnie idiota, cham i niebezpieczny
    > kierowca, który powinien się natychmiast przesiąść do komunikacji

    Nijak nie wiadomo skąd wywnioskowałeś takie bzdury, bo w przedszkolu
    cytować nie nauczyli, myśleć jak widać też.