  • Data: 2016-11-06 21:58:53
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A ile miałeś przypadków że ktoś Ci na zderzaku siedzi, poza drogą
    > szybkiego ruchu?

    Zdarza sie, nie jakos specjalnie czesto ale bywa.

    > Bo ja żadnego, a od 3 lat praktycznie 120 nie przekraczam, czyli jeżdżę
    > wolno.

    Zdarza sie. Wiesz gdzie najczesciej? Na 92 w kierunku gorzowa, rano około 6
    sunie auto za autem, jade tak jak wszyscy bo nie mam zamiaru dla 5 minut
    oszczednosci wygłupiac sie w jakies wyprzedzania i tam czesto pojawia sie
    taki jeden czy drugi co mu sie wydaje ze jednak wyprzedzi wszystkich...

    > Nie zgadzam się, wszystko zależy od sytuacji.

    A ja z tak ogólnym stwierdzeniem oczywiście sie zgadzam dla odmiany.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.