  • 11. Data: 2009-08-25 12:09:49
    Temat: Re: zabezpieczyla sie karta ??
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    news:z0ngiug6fkwj$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Tue, 25 Aug 2009 13:42:22 +0200, butterfly napisał(a):
    >

    > Jeżeli jest to karta MMC i nie daje sie formatować, to znaczy, ze jest
    > uszkodzona.

    Nie to ze nie daje się sformatować z powodu uszkodzenia. Do formatu woła
    hasła.
    podobnie jak do zmiany(t jednak zanim zmieni żada podania hasła sarego..dwa
    razy nowego i dopiero wywala ze hasło niepoprawne). Nie mozan tez otworzyć
    karty.
    pzdr

  • 12. Data: 2009-08-25 12:15:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 14:09:49 +0200, butterfly napisał(a):

> [...]
    > razy nowego i dopiero wywala ze hasło niepoprawne). Nie mozan tez otworzyć

    Rozumiem, że wyjąłeś kartę z telefonu i próbujesz formatować w czytniku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-08-25 12:18:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > razy nowego i dopiero wywala ze hasło niepoprawne). Nie mozan tez otworzyć

    Aha.. byłbym jeszcze bardzo wdzięczny za opis techniczny jak włożyć kartę
    MMC do slotu microSD, bo byc może dokonałeś epokowego wynalazku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-08-25 12:21:14
    Od: TGor <t...@g...pl>

    On 25 Sie, 14:15, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Rozumiem, że wyjąłeś kartę z telefonu i próbujesz formatować w czytniku?

    Ciekaw jestem co się stało. Jakiś wysyp "oryginalnych" MMC?
    Ja mam jedną (Kingston), której w czytniku nie sformatuję o ile
    sformatowała ją Nokia. Inne karty nie maja takiego kaprysu, a ta ma.
    Czytnik zapisuje i odczytuje powoli, telefon w trybie pamięć masowa -
    znośnie.

    TG

  • 15. Data: 2009-08-25 12:31:42
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    > Dnia Tue, 25 Aug 2009 14:09:49 +0200, butterfly napisał(a):
    >

    > Rozumiem, że wyjąłeś kartę z telefonu i próbujesz formatować w czytniku?

    Nie wyciagałem karty. Telefon leżał na biurku. cos patrzyłem wopcjach ale
    nie związanych z hasłami..
    Zupełnie nie pojmuje o co tu chodzi.

  • 16. Data: 2009-08-25 13:50:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    TGor pisze:

> [...]
    > sformatowała ją Nokia. Inne karty nie maja takiego kaprysu, a ta ma.
    > Czytnik zapisuje i odczytuje powoli, telefon w trybie pamięć masowa -

    bo masz zabezpieczona haslem nokii - wloz karte do telefonu (nokia) -
    poszukaj opcji zdjecia blokady i ciesz sie ta karta rowniez w czytniku
    (tez tak mialem jak zmienialem karte w telefonie na nowsza - ta stara
    chcialem uzywac w pendrivie - ale za nic nie dal sie sformatowac w
    zewnetrznym czytniku - po wsadzeniu do komorki wsie bylo ok, na zewnatrz
    - komputer nie chcial ja wykrywac by zaczac formatowanie. Pomoglo
    zdjecie blokady w telefonie - i jak reka odjal- karta ozyla rowniez poza
    telefonem

    --
    pozdr
    Adam (AL)