    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zabezpieczyla sie karta ??
    Date: Tue, 25 Aug 2009 15:50:57 +0200

    TGor pisze:

    > Ciekaw jestem co się stało. Jakiś wysyp "oryginalnych" MMC?
    > Ja mam jedną (Kingston), której w czytniku nie sformatuję o ile
    > sformatowała ją Nokia. Inne karty nie maja takiego kaprysu, a ta ma.
    > Czytnik zapisuje i odczytuje powoli, telefon w trybie pamięć masowa -
    > znośnie.
    >
    > TG

    bo masz zabezpieczona haslem nokii - wloz karte do telefonu (nokia) -
    poszukaj opcji zdjecia blokady i ciesz sie ta karta rowniez w czytniku
    (tez tak mialem jak zmienialem karte w telefonie na nowsza - ta stara
    chcialem uzywac w pendrivie - ale za nic nie dal sie sformatowac w
    zewnetrznym czytniku - po wsadzeniu do komorki wsie bylo ok, na zewnatrz
    - komputer nie chcial ja wykrywac by zaczac formatowanie. Pomoglo
    zdjecie blokady w telefonie - i jak reka odjal- karta ozyla rowniez poza
    telefonem

    --
    pozdr
    Adam (AL)