  • Data: 2010-05-30 11:27:39
    Temat: Re: zabezpieczenie przed burzą instalacji SAT
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego tak czesto burza uszkadza?
    > Jest wyjatkowo rzadkie zdarzenie.

    Zastosowałem skrót myślowy które źle zrozumiałeś. Burze często
    uszkadzają urządzenia moim znajomym ale nie ciągle tym samym tylko
    różnym. Często słysze, że jednemu popaliło tunery, drugiemu konwertery
    i sieciówki w kompach itp. Nie wiem czy to aż ta rzadkie zdarzenie bo
    wiele osób które znam miało już podobne przygody. Prawdą jest to że
    wiekszość z nich mieszka w domkach a nie mieszkaniach gdzie narażenie
    na skutki burzy może być większe.