    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie przeciwporażeniowe dla 12V
    Date: Sun, 08 Jul 2012 19:49:23 +0200
    <a...@m...uni-berlin.de> <jta7kr$p95$1@inews.gazeta.pl>
    <jtbge4$1me$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <jtbht3$ak8$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia 08-07-2012 o 10:52:54 Przemek <r...@o...pl> napisał(a):

    > Znaczy twierdzę, że praca z prądem pod wodą może być niebezpieczna i
    > należy ją zabezpieczyć. To cały czas twierdzę.
    Masz rację, weź do tego fachowca który się na tym zna a nie próbuj
    sam robić partyzantki bo to się źle może dla ciebie i nurka skończyć.

    > Ja nie chcę uzyskać, ja chcę się zabezpieczyć przed taką ewentualnością.
    > I nie z samych 12V a np. z przebicia pomiędzy 12V a zasilaniem spawarki
    > czy generatora zasilającego nurkową elektronikę (nie tylko oświetlenie).
    > I cały czas mnie dziwi Wasza beztroska i zaklinanie rzeczywistości.
    Ale do kogo masz pretensje? do nas ze się nie znamy na nurkowaniu?
    czy zabezpieczeniach dla nurków? ty myślisz że to każdy elektryk czy
    elektronik ssie z mlekiem matki?
    Pretensje możesz mieć do siebie, twierdzisz że jesteś elektronikiem i masz
    układ którego nie umiesz rozrysować? to co z ciebie za elektronik,
    płaczesz nam tu że nie chcemy ci pomóc a sam nie bardzo wiesz co chcesz
    uzyskać, mamy ci elektronikę naprawić? czy pomóc zrobić? jak ty sam
    nic nie wiesz na jej temat.
    Poradziłem ci to nie słuchasz, dla twojego dobra i nurka kupić nowe
    fabryczne zabezpieczenie które będzie miało odpowiedni certyfikat,
    albo szukać fachowca który ci to zrobi.

    --
    Pozdr
    JanuszK