  • Data: 2011-11-29 12:40:24
    Temat: Re: za wolna kara SD?
    Od: daromar <...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:11:34 +0100, ToMasz napisał(a):

    > karta kupiona w Proline. na 100% ma 15 z kawałkiem gb - wiec pojemność
    > jest OK. (mierzone ilością "upchniętych odcinków Housa). Podpadająco
    > niski transfer miała przy przegrywaniu na telefon(usb mass
    > storage-linuks) a wczorajsze testy robiłem na czytniku kingstona z
    > laptopem z winxp. Inna karta (8gb class4) wyciągnęła na tym czytniku
    > 4.3MB/s ToMasz

    Przy karcie włożonej w telefon to jest możliwe, wtedy to telefon jest
    najwolniejszym elementem zestawu. Przy jakimkolwiek czytniku na usb czy
    czytniku w laptopie transfery powinny być w jak w tych testach:
    http://www.wificon.pl/articles.php?article_id=13

    Przy okazji do telefonu czyli to pewnie jest microSDHC a nie całe SD.

    --
    daromar