  • Data: 2011-05-05 08:38:01
    Temat: Re: [za TeWuenem] Fotoradary bez pr?du
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No to producent stosowna deklaracje wystawi, a co mu tam :-)

    http://www.wojdas.24x7.pl/radar.html

    "PYTANIE : Dlaczego Pan tak szybko jezdzi ?

    ODP. 1 : Czas to pieniadz.

    ODP. 2 : Zatrzymala mnie "na radar" drogówka i teraz musze nadgonic stracony
    czas.

    ODP. 3 : Biore przyklad ze znanych polityków bo z kogo mam brac przyklad - z
    biedoty która jezdzi zgodnie z przepisami bo pieniedzy nie ma na mandaty.

    ODP. 4 : Biore przyklad z Policji - jeszcze nie spotkalem radiowozu ani
    Policjanta w prywatnym samochodzie aby jechal z predkoscia zgodna z
    przepisami mimo ze nie mial wlaczonych sygnalów swietlnych i dzwiekowych. O
    przepraszam, sklamalem, pare razy zdarzylo mi sie widziec Policjanta
    jadacego z predkoscia mniejsza niz dopuszczalna ale wtedy byl bardzo zajety
    rozmowa przez telefon komórkowy.

    ODP. 5 : Tu sa takie dziury ze jakbym jechal wolniej to bym urwal kolo.

    ODP. 6 : Po tej kostce nie mozna jechac wolniej bo nawet nowy samochód sie
    rozpada - 50 km/h to predkosc rezonansowa.

    ODP. 7 : Po pijaku to zawsze szybko jezdze aby mnie nikt nie mógl dogonic.

    ODP. 8 : Nie chce aby ktos pomyslal ze jestem "ciota" drogowa.

    ODP. 9 : A Pan jak jezdzi : normalnie czy zgodnie z przepisami ? "

    :-)