    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: z serii jaki telefon
    Date: Mon, 26 Dec 2011 23:23:58 +0100

    On Mon, 26 Dec 2011 19:26:24 +0100, "andrzej21" <...@...pl> wrote:

    >Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    >Przychodzi mi na mysl tylko Motorola Gleam

    no niestety na dzień dzisiejszy jeśli chodzi o tele z klapką to jest
    lipa, zresztą nie wiem dlaczego, może są nie modne? trudno to ogarnąć
    mam nadzieje że wrócą do łask z lepszymi parametrami bo na dzień
    dzisiejszy od tego glema to lepsza by była motka v9i ale ciężko z
    dostępnością jest.
    Jeśli chodzi o gleam to wg mnie nie warto się w to pakować chyba że
    dla osoby niewymagającej. Na zewnętrznym ekranie nie wyświetla się
    numer odbiorcy, tel tylko 2g, bateria 3-4 dni ( jeśli się ktoś
    przesiądzie ze starych motorol to będzie zawiedziony)
    Alternatywą są sharpy z japonii dostępne na znanym portalu aukcyjnym
    na a ale cena duża, jak się coś zepsuje to lipa z naprawą bo części
    pewnie nie ma, menu tylko eng/jp więc też ciężki temat.
    Są tam jakieś samsungi z klapką ewentualnie można posprawdzać ale
    niestety nie wiem jak to działa chociaż wiem że takim starym motorolom
    nie dorównują (mały ekrani itd)