-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iropak$7jk$1@news.onet.pl> <4de00e9a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@4...com> <irpbo1$ua5$1@news.onet.pl>
<4de0b22a$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <irr13p$i4a$1@news.onet.pl>
<4de1a950$0$2492$65785112@news.neostrada.pl> <irvmfk$94r$2@news.onet.pl>
<4de35f0b$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<irvr9l$1csc$1@news2.ipartners.pl>
<4de3727f$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<irvtv8$1e5f$1@news2.ipartners.pl>
<4de37cd8$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
<is004s$1f9u$1@news2.ipartners.pl>
<4de386b8$0$2488$65785112@news.neostrada.pl> <is04du$tr9$1@news.onet.pl>
<4de3966d$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <is06kl$6k8$1@news.onet.pl>
<4de3a050$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<is3h0c$u13$1@news.net.icm.edu.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<is50dd$olj$1@news.net.icm.edu.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<is52vp$6o0$1@news.net.icm.edu.pl>
In-Reply-To: <is52vp$6o0$1@news.net.icm.edu.pl>
Subject: Re: z serii czyja wina
Date: Wed, 1 Jun 2011 12:17:15 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110531-1, 2011-05-31), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <4de611a7$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.109.11
X-Trace: 1306923432 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2500 178.42.109.11:61086
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372846
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości news:
>> Nie ważne co będzie później, ważne że manewr wyprzedzania został
>> przeprowadzony niezgodnie z przepisami.
>
> Ważne, że skutecznie a nie że niezgodnie z przepisami.
Ależ zgodnie z przepisami.
Nie ma nigdzie nakazu uwzględniania co się ma dziać z wyprzedzanym PO
zakończonym manewrze wyprzedzania.
Jego jazda, jego wola, jego obowiązki, wyprzedzającemu nic do tego.
HINT: Obowiązek zachowania odstępu i konieczność jego wykonania (przez
wyprzedzonego) po wyprzedzeniu nie jest utrudnieniem ruchu, a co najwyżej
zmniejszeniem jego wygody (i jego widzimisie nie ma tu nic do rzeczy).
Gdyby było inaczej, na tej samej zasadzie samopoczucie wyprzedzonego
pierwszego pojazdu w kolumnie też mogłoby zostać pogorszone, z tego tytułu
że został wyprzedzony, a tak sobie fajnie pierwszy jechał, a teraz musi jako
drugi, na pewno jego zdaniem jest to utrudnienie mu ruchu.....
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.11 12:23 Krzysiek Kielczewski
- 01.06.11 12:26 Krzysiek Kielczewski
- 01.06.11 12:22 Krzysiek Kielczewski
- 01.06.11 12:39 niusy.pl
- 01.06.11 12:42 Cavallino
- 01.06.11 13:22 niusy.pl
- 01.06.11 13:23 niusy.pl
- 01.06.11 13:30 niusy.pl
- 01.06.11 13:37 Cavallino
- 01.06.11 15:00 Krzysiek Kielczewski
- 01.06.11 15:00 Krzysiek Kielczewski
- 01.06.11 15:11 venioo
- 01.06.11 15:15 Cavallino
- 01.06.11 15:16 niusy.pl
- 01.06.11 15:18 niusy.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=