    From: "ekrzysiek" <e...@s...spamcom>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: z prepaid orange na abonament orange 10
    Date: Thu, 13 Aug 2009 22:24:38 +0200
    Sender: e...@2...net.zeork.com.pl

    > Do wszystkich??

    Panowie czy to ważne? Najważniejsze żeby świadomie sobie wybrać plan
    taryfowy dopasowany do swoich potrzeb znając oferty konkurencji! Dla
    niektórych może to się wydawać dziwne, np. branie abo w niskim planie
    taryfowym z kosmicznymi cenami a dla innych ma to głębszy sens. Ja wybrałem
    abo 10 PLN bo mam potrzebę uruchomić BIS za 24,28 PLN + 10 PLN abo. = 34,28
    PLN a nie dzwonić. W Erze z której korzystam na codzień kosztuje to 61 PLN
    więc różnica jest spora, dodajmy do tego jeszcze, że w Orange po
    apn.blackberry korzystanie z przeglądarki jest za free a w Erze nie! Czyli
    mamy tu ( w Erze ) dodatkowy koszt i to spory. Jeśli Olgierd widzi sens w
    takim planie taryfowym i płaci za swoje połączenia najmniej to chwała mu za
    to, że umie liczyć i wybrać sobie świadomie ofertę w przeciwieństwie do
    większości społeczeństwa, któremu plany taryfowe sprzedają fajne
    wysolarowane laski z fajnymi cyckami i pupami mówiąc, że to dla nich
    najlepsza oferta z telefonem za 1 PLN ( w markecie za 99 PLN )...

    ekrzysiek