  • Data: 2013-07-09 21:17:57
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > A twoim dziadkom "się urodziło" czy może oni wcześniej podjebali to
    > czyimś innym pradziadkom?

    Jeden był Żydem i dorobił się na ropie naftowej (także poza Polską),
    drugi lekarzem neurologiem, a dwaj pozostali walczyli z bolszewikami -
    jeden nie wrócił (był ziemianinem i to jego nazwisko noszę, nastarsze
    zapisy dotyczące rodu sięgają początków XIII w.), a czwarty - inżynier -
    wrócił, ale zmarł kilkanaście miesięcy później. Jeden z dziadków brał
    udział w kampanii wrześniowej, a potem siedział w obozie, drugi był w AK
    od szesnastego roku życia. Rodzice działali w opozycji, a ja rzucałem
    kamieniami w milicyjne suki jako gówniarz.
    A ty się możesz pochwalić takim przodkiem, który nie lizał dupy
    Rosjanom i nie należał do PZPR?

    --
    Yogi(n)