  • Data: 2008-01-28 17:04:22
    Temat: Re: z cyklu: sladami gts-u...
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >czy jesli podam ci wszystkie dane + numer klienta + pesel i imiona
    >rodzicow to jestes mi wstanie pomoc czy tak sobie tylko roztropkujesz ?

    >tak czy inaczej tradycyjnie juz w poniedzialek zaczelo dzialac.

    nie, nie jestem w stanie pomóc, ale skąd mam wiedzieć czy nie wypisujesz
    takich
    rzeczy bo jesteś np z konkurencji której netia przeszkadza i przejmowanie
    klientów
    netii jest jej na rękę ?

    Czy też dotyczy to jakiegokolwiek operatora... rzucasz się i plujesz, to się
    przedstaw.
    Mi to przypomina telefony od klientów "k...wa wy ch..je ..bane znowu k...wa
    nie działa" i dup słuchawką.
    Tak jest łatwiej - prawda ?

    Marcin