  • Data: 2011-10-05 09:13:54
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Przy leasingu przekazanie własności jest opcjonalne i ma miejsce
    > *na koniec* umowy (a nie na początku, jak przy pożyczce).

    Dlatego co pazerniejsze leasingi dosłownie okradały klientów.
    Znam przypadek szkody całkowitej na początku umowy leasingowej, gdzie
    koleś płakał i błagał rzeczoznawcę żeby nie było szkody całkowitej - bo
    mało, że pozbywał się pojazdu, który był mu niezbędny do pracy, to
    jeszcze musiał płacić kolejne raty (no chyba że coś pokręciłem ale na 90
    procent tak było)