  • Data: 2011-10-01 13:14:04
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello masti,

    Saturday, October 1, 2011, 1:32:43 AM, you wrote:

    > w tym wypadku i tak nie ma zastosowania

    Nie wnikam, czy w tym wypadku miało zastosowanie. Odnoszę się do
    stwierdzenia "nie wolno", które jest bzdurą. Sam przy wjeździ z ulicy
    na dróźkę prowadzącą do mojego domu musze korzystać z tego przepisu,
    bo energetycy tak postawili słup, że inaczej niż skręcać w prawo od
    linii środkowej na jezdni się nie da bezpiecznie wjechać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl