  • Data: 2011-09-30 01:01:10
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello megrims,

    Friday, September 30, 2011, 12:28:22 AM, you wrote:

    > I tak na koniec.
    > Czy mogłem jechać wolniej?
    > Mogłem! Zawsze każdy przy każdej kolizji mógł jechać wolniej.
    > Mógł pojechać innym pasem, innym autem, inną drogą w inny dzień.
    > Co się stało to się nie odstanie. Co do aut - to tylko blacha.
    > Są ubezpieczenia, sądy powszechne. Ja się najbardziej ciesze,
    > że NIKOMU NIC SIĘ NIE STAŁO. To jest dla mnie najważniejsze.

    Ależ oczywiście, że najważniejsze.

    > Policja wypadkowa przyjechała i nie miała wątpliwości kto był
    > winien. O prędkości nie było nawet mowy.

    Do tej chwili, gdy grupie próbowałes się czymś pochwalić... Nie
    zapomnij o tym, że grupę czytają naprawdę bardzo ciekawi ludzie. I jak
    się któremuś zechce, to policja zmieni zdanie.
    Choć mam wrażenie, że jeśli naprawdę pokazałeś policji filmik i
    pozwoliłeś im go skopiować, to chyba nie do końca prawdę nam tu
    piszesz. Szczególnie biorąc pod uwagę poprzedni post.

    > I nie zamierzam się więcej tłumaczyć.

    Znaczy - już sobie wytłumaczyłeś, żeś mastah i dalej masz zamiar tak
    robić?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl