  • Data: 2011-09-29 23:36:25
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-29 19:53, megrims pisze:
    > No i c63 nie dojechało do Katowic.
    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    Ja tam nie oceniam czyja wina, i kto ma rację, ale tylko chciałem
    zwrócić uwagę na zniekształcenie obrazu przez ten rejestrator. Tu z
    powodu szerokiego obiektywu - naprawdę wszystko wydaje się "bardzo
    daleko" a sekundę później - już na masce. Kto nie wierzy niech zerknie
    na dwie fotki z dwóch rejestratorów (zrzuty z filmu) z tego samego
    dokładnie miejsca:
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/o0g5O4k0SMMPCs
    0gZAHulQ?feat=directlink
    - "zwykły obiektyw" tylko że 16:10 (panorama, ale obiektyw nie zniekształca)
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/QYzpS54XSzADUD
    W0vxcOJA?feat=directlink
    - obiektyw szerokokątny w tanim rejestratorze. Zielona tablica wydaje
    się tak straasznie daleko? Wysepka na środku ledwo widoczna na
    horyzoncie? A jest fotka z tego samego miejsca zrobiona, porównajcie
    miejsce rozdzielenia się białych pasów na środku jezdni. Jeśli to
    wszystko się porusza "do nas" - to wrażenie prędkości jest x2...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173