  • Data: 2012-04-05 12:05:17
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-05 11:51, Myjk pisze:
    > Thu, 05 Apr 2012 11:44:25 +0200, v...@i...pl

    > W końcu byś miał samych kierowników. :P Nie popadajmy w skrajności.

    Jak ktos umie napisac program robiacy kopie zapasowe i jeszcze
    kompresujacy, to z checia moglbym miec takich kierownikow. Oni
    wyszkoliliby i przypilnowali nowy narybek, taki za 1370 brutto ;)

    > Ale generalnie polska mentalność mnie przeraża. Dawno temu pracowałem w
    > firmie, w której jeden z pracowników wynosił z firmy papier toaletowy,
    > kawę, herbatę czy cukier. Pewnie sobie tłumaczył, że jak nie stawia klocka
    > w pracy, to mu się papier należy w domu, jak nie pije kawy w pracy, to może
    > ją sobie zabrać do domu, itd. Dobrze, ze sztućców i kubków nie wynosił z
    > kuchni.

    Tez kiedys pracowalem w firmie, gdzie do kibla sie chodzilo po ciemku i
    ze swoim papierem a krany byly pomalowane biala olejna, bo za ktorymstam
    razem jak ukradli zarowki i papier, to szef sie wkur... nie kupil
    nowych. Najlepszy byl nadgorliwy ochroniarz, ktory wolal zza drzwi "kto
    tam siedzi? ... a co pan tam robi?" :D:D:D

    PS. Pracowalem tam 3 mies., bo patrzenie na mnie przez pryzmat zlodziei
    mi niezbyt odpowiadalo.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)