-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
Date: Thu, 27 Mar 2014 18:39:56 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 38
Message-ID: <lh1npe$l54$1@usenet.news.interia.pl>
References: <lgvibv$i7f$1@news.vectranet.pl> <lgvjea$v6h$1@node2.news.atman.pl>
<kv4au7sytu00$.dlg@myjk.org> <lh0opi$1nuk$1@news2.ipartners.pl>
<v...@m...org> <lh0r8j$nvc$1@node1.news.atman.pl>
<16waj27n08wos$.dlg@myjk.org> <lh0t23$1pkq$1@news2.ipartners.pl>
<12nvszf48uxo5$.dlg@myjk.org>
<533401df$0$2240$65785112@news.neostrada.pl>
<lh119c$ueh$1@node1.news.atman.pl>
<53341682$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<lh16a2$44q$1@node1.news.atman.pl> <lh19dv$7l8$1@node1.news.atman.pl>
<53344ee6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1395941998 21668 31.11.182.206 (27 Mar 2014 17:39:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2014 17:39:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
In-Reply-To: <53344ee6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528327
[ ukryj nagłówki ]On 2014-03-27 17:16, Jaroslaw Postawa wrote:
> W dniu 2014-03-27 14:34, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2014-03-27 13:41, Artur Maśląg pisze:
>>> W dniu 2014-03-27 13:16, Jaroslaw Postawa pisze:
>> (...)
>>>> Kierowca też dał ciała, ale nie wiadomo jak bardzo, bo
>>>> nie wiemy, jaka tam jest dozwolona prędkość i kiedy zaczął hamować. Na
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>> filmie generalnie cały czas ma stopy włączone, ale za późno je widać.
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>
>>> Głownie kierowca dał ciała i o tym już pisałem - przystanek, autobus,
>>> pasy, piesi, a ten "zapiernicza" na ślepo.
>>
>> Gwoli uzupełnienia - nie wiem skąd Ci się wzięło podkreślone, ponieważ
>> zaczął hamować po potrąceniu pieszego i dopiero wtedy się światła
>> stopu zaświeciły.
>>
>>
> Teraz jak mi zwróciłeś na to uwagę i sobie jeszcze raz obejrzałem
> patrząc wyłącznie na światła, to też się zaczynam nad sobą zastanawiać.
> :) Wcześniej widziałem kiedy zgasły, nawet to że pod koniec hamowania
> puścił na chwilę hamulec, ale kiedy się zapaliły to mi kompletnie umknęło.
>
> W tym momencie pozostaje mi przyznać, że wina kierowcy jest dużo
> większa, niż pierwotnie uważałem.
No a ile widzisz tej drogi? 6-7 metrow? To chyba nic dziwnego, ze
hamuje. Wszak w momencie kiedy pierwszy raz widac swiatla samochod nosem
dotyka linii zatrzymania przed przejsciem. No gdyby w tym momenci enie
hamowal to nie wiem - chyba musialby spac.
A i w zaden sposob nie widze jak to mialoby zwiekszac/zmniejszac wine
kierowcy - skoro odleglosc i tak jest taka jak skok bezposrednio na maske.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.14 18:41 Cavallino
- 27.03.14 18:46 mk4
- 27.03.14 18:50 mk4
- 27.03.14 18:54 mk4
- 27.03.14 19:01 Jaroslaw Postawa
- 27.03.14 19:00 mk4
- 27.03.14 19:04 Czesław Wiśniak
- 27.03.14 19:04 mk4
- 27.03.14 19:06 Czesław Wiśniak
- 27.03.14 19:14 WOJO
- 27.03.14 19:18 mk4
- 27.03.14 19:21 Czesław Wiśniak
- 27.03.14 19:21 Artur Maśląg
- 27.03.14 19:25 mk4
- 27.03.14 19:25 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=