-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
Date: Thu, 27 Mar 2014 18:23:03 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 55
Message-ID: <lh1mpp$j25$1@usenet.news.interia.pl>
References: <lgvibv$i7f$1@news.vectranet.pl> <lgvjea$v6h$1@node2.news.atman.pl>
<kv4au7sytu00$.dlg@myjk.org> <lh0opi$1nuk$1@news2.ipartners.pl>
<v...@m...org> <lh0r8j$nvc$1@node1.news.atman.pl>
<16waj27n08wos$.dlg@myjk.org> <lh0t23$1pkq$1@news2.ipartners.pl>
<12nvszf48uxo5$.dlg@myjk.org> <lh0vj0$sh8$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1395940985 19525 31.11.182.206 (27 Mar 2014 17:23:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2014 17:23:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
In-Reply-To: <lh0vj0$sh8$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528319
[ ukryj nagłówki ]On 2014-03-27 11:46, Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2014-03-27 11:14, Myjk pisze:
>> Thu, 27 Mar 2014 11:03:39 +0100, Jakub Witkowski
>> Rodzice poruszania się po jezdni uczą dzieci JUŻ w PRZEDSZKOLU, bo to są
>> elementarne podstawy! Obowiązki spoczywają na każdym uczestniku drogi,
>> ale
>> _uważać_ ma bardziej ten, który jest słabszy.
>
> Nie zgadam się z takim stawianiem sprawy. Tak jak napisał Jakub,
> to kierowca jest osobą "szkoloną" i silniejszą na drodze w takiej
> konfrontacji/sytuacji. Niestety, ale uważać ma bardziej kierowca,
> nie pieszy. Pieszy uważać może, nawet powinien, ale nie bardziej.
Nie takie sa zasady dzieki ktorym jestesmy rozumni. Gdyby mial wygrywac
slabszy i gorszy to nadal bylibysmy jednokomorkowcami. Nie rozumiem skad
u ludzi to pieprzenie, ze "slabszy" jest zwolniony ze wszystkiego.
>> Tutaj ewidentnie widać, że
>> człowiek wychodził zza autobusu, spojrzał raz, nie mając widoczności
>> na pas
>> ruchu, a potem się odwrócił i poszedł na śmierć. Absurd.
>
> Nie absurd, wręcz bym stwierdził że pewnego rodzaju normalność.
Kpisz czy o droge pytasz?
> Spojrzał, nie wiadomo jak dużo widział, poszedł, strzał był już
> pod koniec pasa, więc trochę na pasach był.
Znow naginanie faktow? Pod jaki koniec?
> Kierowca zupełnie
> bezmyślnie ominął autobus stojący/wyjeżdżający z zatoki i na
> ślepo wjechał na przejście.
Nic nie omijal. Autobus sie wlaczal do ruchu i stal w zatoce. Jak widac
samochod nawet nie wyjezdza na sasiedni pas.
> Tak się nie robi - można się spodziewać
> że tam mogą być piesi. To że przejście jest usytuowane niezbyt
> szczęśliwie raczej średnio zwalnia go z odpowiedzialności.
Jakiej odpowiedzialnosci?
Nie jechal szybko, nie wyprzedzal a pieszy wtargnal jak ciele bo w
momencie kiedy patrzyl to mial taki kat ze mogl jedynie maske autobusu
zauwazyc.
Wypadek byl wynikiem blednej oceny pieszego. On ocenil, ze autobus
ustepuje a co za tym idzie lewa jest "bezpieczna". Ale autobus nie
ustepowal tylko wlaczal sie do ruchu i stal w zatoce.
I wylazl wprost pod pojazd.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.14 18:24 Czesław Wiśniak
- 27.03.14 18:26 Czesław Wiśniak
- 27.03.14 18:26 mk4
- 27.03.14 18:32 Czesław Wiśniak
- 27.03.14 18:34 Cavallino
- 27.03.14 18:34 mk4
- 27.03.14 18:40 Cavallino
- 27.03.14 18:39 mk4
- 27.03.14 18:41 Cavallino
- 27.03.14 18:46 mk4
- 27.03.14 18:50 mk4
- 27.03.14 18:54 mk4
- 27.03.14 19:01 Jaroslaw Postawa
- 27.03.14 19:00 mk4
- 27.03.14 19:04 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów