  • 51. Data: 2012-12-23 11:24:15
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: tÎż

    ToMasz wrote:

> [...]
    > ogranicza? ktoś je reguluje? absolutnie bo co mu do tego? A na drogach?
    > NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrąceń na pasach, jeden
    > kierowca czyni krzywdę innym, a płaci za to.... społeczeństwo. Przede
    > wszystkim kierowcy będą płacić mandaty, z których będzie utrzymywał się
    > również rząd, ale w pierwszej kolejności, szpitale w których leczy się
    > tych którzy nie chcą pracować, szkoły, gdzie dzieci muszą siedzieć a nie
    > uczyć się i zus, który płaci ok 500USD emerytury naszym
    > rodzicom/dziadkom, pomimo że odkładali na emeryturę mniej niż 1USD.

    Weź leki...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 52. Data: 2012-12-23 11:25:53
    Od: tÎż

    Krzysztof 45 wrote:

    > Ja ponad 10 lat temu pół roku jeździłem bez prawka. Nie jeździłem w tym
    > czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez względu na to czy to
    > wylotówka czy nie, 50 to 50 jechałem. Zawsze kultura prawym pasem. Nawet
    > gliny mnie wyprzedzały i patrzyły co to za "kapelusz" pomyka. Jak ja się
    > napociłem tak jeździć, jak ja czułem się zawalidrogą, ile mnie
    > wyprzedzało włącznie z ciężarówkami, a ile hxxxw leciało to tylko oni
    > wiedzą bo ja tylko widziałem przez szybę komentarze. Odpowiadałem im w
    > myślach - sorki, nie mam prawka.

    Wyjątkowo głupia strategia, miałem dużo szczęścia, że nie zatrzymali Cię
    do rutynowej kontroli. Najmniejsze ryzyko zatrzymania jest wtedy, gdy
    jedzie się jak wszyscy i po prostu się niczym nie wyróżnia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 53. Data: 2012-12-23 11:26:59
    Od: tÎż

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > wyprzedzało włącznie z ciężarówkami, a ile hxxxw leciało to tylko oni
    > wiedzą bo ja tylko widziałem przez szybę komentarze. Odpowiadałem im w

    Wyjątkowo głupia strategia, miałeś dużo szczęścia, że nie zatrzymali Cię

  • 54. Data: 2012-12-23 11:28:58
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
    > Inwestujesz 6,4 mln zł i zwraca się to po 2 tygodniach.
    > To jest biznes Panie i Panowie!
    > Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
    > Amber GOld to mały pikuś.
    > Jacek
    >
    > http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-z
    arobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

    To jest bandytyzm. Równie dobrze można podać złodzieja który nie
    inwestuje nic i zabiera ludziom pieniądze;/ Skąd słowo biznes przy tym
    procederze, czyżby społeczeństwu pismaki już wyprali głowę? "Nie
    zabijanie tylko eliminowanie niebezpiecznych elementów."

  • 55. Data: 2012-12-23 12:58:37
    Temat: Re: ?yczmy sobie takich interes?w
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-22 15:53, Marek Dyjor pisze:

    > dokładnie taka sama obserwacja... i ten sam efekt...

    heh, nie tylko ja tak mam :) przebieg pewnie podobny, ale ja pierwszy
    mandat zrzuciłem na niesprawne CB :P
    Tymczasem zainwestowałem w antyradar, niemała kwota, ale wolę dać
    zarobić producentowi tych urządzeń.

    Lukasz

  • 56. Data: 2012-12-23 13:01:46
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:

    > Jak dobrze ten yanosik działa? Bo kiedys jak patrzyłem, to podejrzanie
    > mało wskazywał?
    >
    > Shrek.

    w mieście chyba ok, na trasie (dolnośląskie, opolskie) zawsze ja
    pierwszy dodawałem suszary więc dałem sobie spokój - bo po mieście mało
    jeżdżę

    Lukasz

  • 57. Data: 2012-12-24 10:04:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-21 22:42, szufla pisze:

    > http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bar
    dzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,62
    3174.html

    Warto jednak pamiętać, że Profesor jest osobiście zainteresowany realizacją czarnego
    scenariusza,
    co z pewnością wpływa na jego optykę. A na razi ci, którzy mu uwierzyli bezkrytycznie
    i zainwestowali
    w jego stawiający na katastrofę fundusz wiosną, stracili już prawie połowę kasy. Nie
    widzę wielkich
    szans żeby się odkuli, co stawia ich w sytuacji niewiele tylko lepszej do klientów
    AG.

  • 58. Data: 2012-12-24 10:32:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    > Jacek
    >
    > http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-z
    arobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

    "W ciągu miesiąca 29 samochodów z fotoradarami, które polują na kierowców, były w
    stanie zrobić ok. 33 tys. zdjęć."

    Były w stanie. A czy zrobiły?

    "mogli wystawić nam mandaty już na ponad 11 mln zł"

    Mogli. A czy wystawili?

    "wylicza ,,Dziennik Gazeta Prawna"."

    Aha, wylicza. No to ja proponuję poczekać na dane, a nie wyliczenia DGP.

  • 59. Data: 2012-12-24 10:37:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Dec 2012 10:32:35 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
> [...]
    > Mogli. A czy wystawili?
    >
    > "wylicza ,,Dziennik Gazeta Prawna"."
    > Aha, wylicza. No to ja proponuję poczekać na dane, a nie wyliczenia DGP.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/711921,strzez
    -sie-tych-aut-robia-z-nich-zdjecia-i-sla-mandaty,id,
    t.html?cookie=1

    To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

    Co prawda ostatnio ich tam nie widzialem ... mam nadzieje :-)

    J.

  • 60. Data: 2012-12-24 10:50:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > widzę wielkich
    > szans żeby się odkuli, co stawia ich w sytuacji niewiele tylko lepszej do klientów

    Spokojnie. Kto w co inwestuje to jego sprawa.
    Watek dotyczyl mandatow i trudno sie z nim w tej sprawie nie zgodzic.

    sz.