-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!p16g2000vbi.googlegroups.com!not-for-mail
From: Mateusz <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: yaris - zacisk\łożysko
Date: Mon, 4 Apr 2011 02:36:53 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 20
Message-ID: <e...@p...googlegroups.com>
References: <4...@w...googlegroups.com>
<1...@x...googlegroups.com>
<inc14k$9ll$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.39.216.207
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1301909813 22627 127.0.0.1 (4 Apr 2011 09:36:53 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Apr 2011 09:36:53 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: p16g2000vbi.googlegroups.com; posting-host=195.39.216.207;
posting-account=goquAAoAAACO4p0eO3-HgLZzigvdqMb9
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101
Firefox/4.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360163
[ ukryj nagłówki ]On 4 Kwi, 10:56, Albercik <n...@g...pl> wrote:
> odkr casz lekko odpowietrznik, ale tak tylko troszk , aby stawia on
> jaki op r, pompujesz kilka razy hamulcem, upewniasz si e ko c wka
> w yka jest na dnie butelki, poni ej poziomu p ynu, kt ry ju tam
> nalecia , patrz c na w yk widzisz czy z uk adu zesz o powietrze czy ju
> sam p yn leci. Ko c wka w yka jak b dzie poni ej poziomu p ynu nie
> pozwoli na zassanie powietrza z powrotem do uk adu. Pompujesz tak d ugo,
> a w w yku nie b dzie powietrza. Je eli podejrzewasz zapowietrzenie
> gdzie w okolicach pompy hamulcowej czy ABS to musisz do sporo p ynu
> przela przez uk ad.
> Kolejno odpowietrzania to od ko a najdalszego pompy do najbli szego.
> Ca y czas sprawdzaj poziom p ynu w zbiorniczku i dolewaj co chwile.
Też dobre. Tylko jest jeden problem - odpowietrzniki. Są k****a m*ć w
takim stanie, że nie czuję się (chyba) na siłach, żeby się za nie brać
(wolałbym nie ukręcić).
Wolałbym się potem nie pakować w gwintowanie bo jak mi potem ten gwint
zerwie pod ciśnieniem to będę dopiero w czarnej d**ie ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.11 11:40 Olo
- 04.04.11 13:29 Jakub Witkowski
- 04.04.11 14:31 kogutek
- 04.04.11 14:48 Mateusz
- 04.04.11 15:10 Mateusz
- 04.04.11 18:45 J.F.
- 05.04.11 08:59 Mateusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=