-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Albercik <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: yaris - zacisk\łożysko
Date: Mon, 04 Apr 2011 10:56:52 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <inc14k$9ll$1@node2.news.atman.pl>
References: <4...@w...googlegroups.com>
<1...@x...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1301907413 9909 83.238.176.82 (4 Apr 2011 08:56:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Apr 2011 08:56:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.14) Gecko/20110223
Thunderbird/3.1.8
In-Reply-To: <1...@x...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360155
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.04.2011 00:20, Mateusz pisze:
> jeszcze jedno: czy przypadkiem zapowietrzenie układu ham. nie powoduje
> wypychania klocków ?
>
> może macie jakiś sprawdzony patent na samodzielne odpowietrzanie, bo
> dotychczas jak robiłem, to potrzebna była jedna osoba do wciskania
> pedału.
paten bardzo prosty, ale nieco więcej płynu się zużywa:
na odpowietrznik zakładasz wężyk, ciasno pasujący aby powietrze nie
podeszło. Drugi koniec wężyka wkładasz do butelki, do samego dna.
wężyk przeźroczysty, przynajmniej 1m długości.
odkręcasz lekko odpowietrznik, ale tak tylko troszkę, aby stawiał on
jakiś opór, pompujesz kilka razy hamulcem, upewniasz się że końcówka
wężyka jest na dnie butelki, poniżej poziomu płynu, który już tam
naleciał, patrząc na wężyk widzisz czy z układu zeszło powietrze czy już
sam płyn leci. Końcówka wężyka jak będzie poniżej poziomu płynu nie
pozwoli na zassanie powietrza z powrotem do układu. Pompujesz tak długo,
aż w wężyku nie będzie powietrza. Jeżeli podejrzewasz zapowietrzenie
gdzieś w okolicach pompy hamulcowej czy ABS to musisz dość sporo płynu
przelać przez układ.
Kolejność odpowietrzania to od koła najdalszego pompy do najbliższego.
Cały czas sprawdzaj poziom płynu w zbiorniczku i dolewaj co chwile.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.11 11:36 Mateusz
- 04.04.11 11:40 Olo
- 04.04.11 13:29 Jakub Witkowski
- 04.04.11 14:31 kogutek
- 04.04.11 14:48 Mateusz
- 04.04.11 15:10 Mateusz
- 04.04.11 18:45 J.F.
- 05.04.11 08:59 Mateusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- malowanie samochodu
- News from Poland
- Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
Najnowsze wątki
- 2024-06-20 spoothing?
- 2024-06-21 Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- 2024-06-20 skąd my to znamy
- 2024-06-20 Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- 2024-06-20 Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- 2024-06-21 Responsywność
- 2024-06-21 Ciekawostka
- 2024-06-21 rowny podzial odcinka
- 2024-06-21 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-21 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-06-21 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-06-21 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-06-21 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-06-21 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-21 Warszawa => UX/UI Designer <=