eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyyaris - zacisk\łożyskoRe: yaris - zacisk\łożysko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: yaris - zacisk\łożysko
    Date: Mon, 04 Apr 2011 10:56:52 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <inc14k$9ll$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4...@w...googlegroups.com>
    <1...@x...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1301907413 9909 83.238.176.82 (4 Apr 2011 08:56:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Apr 2011 08:56:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.14) Gecko/20110223
    Thunderbird/3.1.8
    In-Reply-To: <1...@x...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360155
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.04.2011 00:20, Mateusz pisze:
    > jeszcze jedno: czy przypadkiem zapowietrzenie układu ham. nie powoduje
    > wypychania klocków ?
    >
    > może macie jakiś sprawdzony patent na samodzielne odpowietrzanie, bo
    > dotychczas jak robiłem, to potrzebna była jedna osoba do wciskania
    > pedału.

    paten bardzo prosty, ale nieco więcej płynu się zużywa:

    na odpowietrznik zakładasz wężyk, ciasno pasujący aby powietrze nie
    podeszło. Drugi koniec wężyka wkładasz do butelki, do samego dna.
    wężyk przeźroczysty, przynajmniej 1m długości.

    odkręcasz lekko odpowietrznik, ale tak tylko troszkę, aby stawiał on
    jakiś opór, pompujesz kilka razy hamulcem, upewniasz się że końcówka
    wężyka jest na dnie butelki, poniżej poziomu płynu, który już tam
    naleciał, patrząc na wężyk widzisz czy z układu zeszło powietrze czy już
    sam płyn leci. Końcówka wężyka jak będzie poniżej poziomu płynu nie
    pozwoli na zassanie powietrza z powrotem do układu. Pompujesz tak długo,
    aż w wężyku nie będzie powietrza. Jeżeli podejrzewasz zapowietrzenie
    gdzieś w okolicach pompy hamulcowej czy ABS to musisz dość sporo płynu
    przelać przez układ.
    Kolejność odpowietrzania to od koła najdalszego pompy do najbliższego.
    Cały czas sprawdzaj poziom płynu w zbiorniczku i dolewaj co chwile.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: