  • 11. Data: 2012-07-24 11:35:00
    Temat: Re: yaris 3,1 l w mieście
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jul 2012 12:31:25 +0200, w <juj961$g6k$1@inews.gazeta.pl>, "Agent"
    <w...@o...eu> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > <Skrzynia CVT...
    > Lepsze CVT niż zautomatyzowana ręczna jak to zwykle jest w autach tej klasy.

    A lepsze oczywiście dlatego, że Ty tak powiedziałeś :).

    > <Osobiście wolałbym 10 innych (tańszych) rzeczy w aucie niż TC czy
    > klimatronica,
    > <których w tym Yarisie nie ma.
    >
    > Kazdy lubi coś innego. Dla mnie klimatronic czy TC jest dość istotnym
    > wyposażeniem. A Tobie czego brakuje?

    W najtańszej wersji?
    Pilota do centralnego(!), koła zapasowego(!!), alufelg, elek. szyb z tyłu, el.
    składanych lusterek, p-mgielnych świateł.

  • 12. Data: 2012-07-24 13:18:28
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > <Skrzynia CVT...
    > Lepsze CVT niż zautomatyzowana ręczna jak to zwykle jest w autach tej
    > klasy.

    A lepsze oczywiście dlatego, że Ty tak powiedziałeś :).

    Lepsza bo nie ma szarpania. Może i działa jak skuter ale przynajmniej
    płynnie.

> [...]

    el.
    składanych lusterek, p-mgielnych świateł.

    No coż w najtańszej wersji to i w lepszych markach / segmentach nie zawsze
    jest to co wymieniłeś. Nie rozumiem też wcale potrzeby posiadania
    elektrycznych szyb z tyłu jak jest klimatyzacja. Tak samo jak światła
    przeciwgielne są czymś czego używam wyjątkow rzadko i mogą dla mnie nie
    istnieć. Ale rozumiem też że ktoś inny ma inne preferencje.
    Zresztą mnie chodziło o to że TC i klimatronik dwustrefowy w aucie klasy B
    nie zdarza się często i to w tej cenie i w dodatku w hybrydzie.