-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: yaris 3,1 l w mieście
Date: Fri, 20 Jul 2012 13:55:48 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <jubh08$6qh$1@inews.gazeta.pl>
References: <ju9dch$e71$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1342785352 6993 213.17.193.243 (20 Jul 2012 11:55:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jul 2012 11:55:52 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: agentwp
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2460253
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ju9dch$e71$1@node2.news.atman.pl...
> widziałem dziś reklamę na autobusie, toyota yaris spalanie 3,1l w mieście,
> prawda to? ile taka tojotka kosztuje?
Przeczytałem pierwsze artykuły i na papierze wygląda to całkiem ok. Masa
auta to tyle samo albo nawet mniej niż konkurencja niehybrydowa. Bagażnik
taki jak z zwykłym Yarisie. Do tego łączna moc ok 100 KM mechanicznych.
Ciekawi mnie jak zachowuje sie silnik elektryczny bo dzieki temu że moment
obrotowy daje już od niskich obrotów powinien dawać ofekt lepszy niż turbo
diesel. Cena niby duża ale w tym kontrola trakcji, skrzynia automatyczna i
dwustrefowy klimatronik więc w porównaniu do najtańszego diesla nie jest
źle. Jak dla mnie to dobry kierunek. Może jeszcze nie byłbym gotowy wybrac
tej technologii ale powoli mnie to zaczyna przekonywać. Poczekamy na opinie
użytkowników w zimie itp.
P.S. Najbardziej odpowiada mi system hybrydowy podobny do tego w Oplu
Ampera. Pierwsze 60 do 100 km jedziesz na elektryku a potem dołacza się
silnik spalinowy ale nie przenosi on napędu bezpośrednio tylko ładuje
akumulatory. W ten sposób można tanio jeździć na codzień do pracy i bez obaw
o rozładowanie baterii jechać w długą trasę. Do tego odzyskiwanie energii
przy hamowaniu zmniejsza dodatkowo spalanie.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.12 14:39 Rafał Grzelak
- 20.07.12 14:51 Agent
- 23.07.12 10:06 r...@k...pl
- 23.07.12 12:31 Agent
- 24.07.12 11:35 r...@k...pl
- 24.07.12 13:18 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją