  • 11. Data: 2011-09-26 17:12:55
    Temat: Re: yanosik - wrazenia, opinie
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F wrote:

    > Aaa, dobrze ze przypomniales, juz mialem kalumnie na yanosika rzucac,
    > a to oni mi wygladali jakby troche naciagali swoje biznesowe osiagi.

    > Na Androidzie tak ?

    Si.

    > Bo mieli tez wersje w javie na zwykle komorki, i to imo nie jest tak
    > prosto. Nie ma chyba takiej mozliwosci zeby czekac na ruch z gps,
    > zreszta trzeba w tym celu tego gps wlaczyc, a wtedy zre prad. To juz
    > chyba lepiej wlaczac recznie.

    Ja mam od jakiegoś gps włączonego przez cały czas i nie zauważyłem żeby
    specjalnie bardziej żarło.
    W każdym razie - komórka nie trzyma specjalnie krócej.

    Gorzej jak sie wifi włączy na stałe, wtedy żre jak głupie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2011-09-26 19:38:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Barti" <b...@s...com.pl>

    > Pewnie chca nalapac nowych klientow/zglaszajacych. W sumie jedyna droga
    > zeby skokowo rozbudowac baze dodajacych POI. Gdzie zarobek? Zawsze beda
    > ludzie niemajacy samrtfona/wolacy miec osobna nawigacje. Ewentualnie w
    > pozniejszym terminie platna aplikacja lub abonament za dostep do bazy
    > zgloszen.

    No właśnie. Czy nie ma czegoś bardziej otwartego ? Jakiś projekt open source
    ?

  • 13. Data: 2011-09-26 19:45:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-26, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > No właśnie. Czy nie ma czegoś bardziej otwartego ? Jakiś projekt open source

    Rzuć okiem na http://www.waze.com/

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2011-09-26 21:11:37
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Uýytkownik "Barti" <b...@s...com.pl> napisa¸ w wiadomoćci
    > Witam,
    >
    > czy ktos z grupowiczow uzywa tego wynalazku? Produkt jest juz jakis czas
    > na rynku, swego czasu uzywanie go wiazalo sie z zakupem dedykowanego
    > urzadzenia, co moglo byc jakas tam przeszkoda. Wczoraj wpadla mi w oczy
    > reklama i zassalem sobie aplikacje z android market za darmoszke.

    testowa¸em niedawno yanosika i speedalarm. W miećcie fajne, poza miastem
    praktycznie nie przydatne, a moýe ja jestem inny i nie interesuje mnie
    informacja o fotoradarze pustym - bo takie sˆ pooznaczane na mapie,
    chcia¸bym tylko informacjŤ o nabitych skrzynkach, a jak nie to wog—le bo to
    ýe stoi skrzynka przeczytam na tabicy przed niˆ...
    Co do iloćci uýytkownik—w - w obydwu aplikacjach za ma¸o, w speedalarmie nie
    przem—g¸bym siŤ p¸aci za coć co poza miastem praktycznie nie dzia¸a (bo
    ostatnie logowanie wyćwietla 2 godziny temu kilkadziesiˆt km dalej). Co do
    yanosika - imo nie odniesie sukcesu, bo nie ma go w javie, a nie kaýdy
    ma/chce mie androida czy ifona (ja mam samsunga solida z gps, ale przecieý
    pewnie wiele os—b ma telefon "bez os'u" typu avila czy coć)- specjalnie dla
    janosika odpali¸em dotykowca z andkiem.
    IMO przy wsparciu dla wszystkich platform tak jak w spedalarmie i duýej
    kampanii medialnej yanosik mia¸by szansŤ zaistnie, o ile wczećniej nie
    wprowadziliby op¸at- te moim zdaniem nie majˆ sensu dop—ki zg¸oszeÄ nie
    bŤdzie tyle co w cb czyli jakieć 100x wiŤcej uýytkownik—w.
    Do miasta moýe by lepsze niý cb, ale z tego tylko powodu nie bŤdŤ uýywa¸
    androida

    Lukasz

  • 15. Data: 2011-09-28 23:00:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 15:12:55 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
> [...]
    > W każdym razie - komórka nie trzyma specjalnie krócej.
    > Gorzej jak sie wifi włączy na stałe, wtedy żre jak głupie.

    Smiem twierdzic ze zre.
    Teraz tylko pytanie - opracowali taki ktory zre malo, gps jest stale
    wlaczony, czy wylacza sie na dobre, a inny czujnik powoduje obudzenie
    yanosika.

    J.

  • 16. Data: 2011-10-01 10:13:19
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-09-26 10:51, Barti pisze:
    > Witam,
    >
    > czy ktos z grupowiczow uzywa tego wynalazku?
    [CUT]
    > Sam bede mial okazje przetestowac mozliwosci w piatek na trasie do
    > wrocka. Podziele sie oczywiscie wrazeniami.
    >
    > pzdr
    > Barti

    Dojechalem szczesliwie do Wrocka, cala trasa z wlaczonym yanosikiem.
    Szczesliwie dzieki CB. Janosik mial okazje ostrzec mnie raz o suszarce,
    ale nic nie pokazal. Do tego dzieki CB objechalem mega korek, ale tego
    akurat od Yanosika nie wymagalem. Co chwile jednak dzielnie informowal
    mnie o pustych skrzynkach na fotoradary. Takze poki co nie widze sensu
    posiadania tego urzadzenia/programu... CB chyba jeszcze dlugo pozostanie
    niezastapione.
    Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

    pzdr
    Barti

  • 17. Data: 2011-10-01 10:37:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Oct 2011 10:13:19 +0200, Barti napisał(a):
> [...]
    > Szczesliwie dzieki CB. Janosik mial okazje ostrzec mnie raz o suszarce,
    > ale nic nie pokazal. Do tego dzieki CB objechalem mega korek, ale tego

    A to chyba jedna z jego funkcji.

    > Co chwile jednak dzielnie informowal
    > mnie o pustych skrzynkach na fotoradary. Takze poki co nie widze sensu
    > posiadania tego urzadzenia/programu... CB chyba jeszcze dlugo pozostanie
    > niezastapione.

    Nie wykrywa zawartosci skrzynek FR.

    > Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

    Jestes pewien ? strasznie duzo sie wydaje.

    wedle telefonu czy operatora ? Bo jesli co chwila rozlaczal sesje, i
    operator naliczal 200kB co minute ...

    J.

  • 18. Data: 2011-10-01 11:06:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-01 10:37, J.F. pisze:

    > Jestes pewien ? strasznie duzo sie wydaje.

    15 milibajtów? Toż to grosze ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 19. Data: 2011-10-01 11:19:47
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    > A to chyba jedna z jego funkcji.

    W sumie racja, ale co poradzisz jak yanosik pokazywal ten odcinek na
    zolto czyli wzglednie plynny ruch. Nie mial podstaw do przeliczenia trasy...

    > Nie wykrywa zawartosci skrzynek FR.

    Wiem ze nie wykrywa, opiera sie na zgloszeniach kierowcow. Widac co
    maszt to ktos zglaszal. Ale nie zawsze, niektorych nie zglaszal.

    > Jestes pewien ? strasznie duzo sie wydaje.
    >
    > wedle telefonu czy operatora ? Bo jesli co chwila rozlaczal sesje, i
    > operator naliczal 200kB co minute ...

    wg programiku do zliczania danych. Mozliwe ze telefon korzystajac z
    okazji ciagnal rownolegle jakies aktualizacje. Takze faktycznie moze to
    nie byc miarodajne. Choc w sumie mapy tez laduje online...

  • 20. Data: 2011-10-01 11:20:47
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-10-01 11:06, Grejon pisze:

    > 15 milibajtów? Toż to grosze ;)

    ;) mega mega, niepotrzebnie sie shiftem bawie:)