  • 11. Data: 2011-12-09 14:01:50
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-08 23:01, Grzegorz Rogala pisze:

    > Oczywiscie zaraz mnie zjedza wyznawcy religii BMW, ale trudno to tacy
    > sami fanatycy jak Ci od AT ;P

    To pomowienia !

    pozdr
    newrom
    PS. ajkilju infidel!
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 12. Data: 2011-12-09 14:04:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-09, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > To pomowienia !

    Czyzbys mial przerwe na precle pomiedzy czynnosciami serwisowymi?

    A te Afryki to niedlugo z wiekiem zaczna drozec, jak Harleje. Zamiast
    inwestowac w nieruchomosc lepiej bedzie kupic 10 afryk.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-12-09 14:57:08
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    234_Piotr.JPG

    > Kolega chyba nowy na forum? Tak bez kasku i kamizelki????

    no nowy a gdzie mozna kamizelke kupic/dostac?
    kask tez..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2011-12-09 14:59:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    > To pomowienia !
    Taaa a pozniej sie tacy przesiadaja na prawdziwe enduro i jakos mit AT
    upada, tym szybciej im szybciej wjada w offroad ;P

    > PS. ajkilju infidel!
    Allah akbar!

    --
    pozdr
    Rogal

  • 15. Data: 2011-12-09 15:21:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-09, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:

    > no nowy a gdzie mozna kamizelke kupic/dostac?
    > kask tez..

    Wpadnij do Wawy, tu kaski na bankomatach sie znajduje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-12-09 18:28:40
    Od: warrior <m...@o...pl>

    Naturalnie wybierając takie opcje jak gs- lub teresa raczej
    przeznaczenie wydaje sie oczywiste wiadomo ze nie bede sie nim grzebał
    po lampę w błocie. Chcę jednak móc zapakować sie na powiedzmy 2
    miesięczny wyjazd ale liczy sie dla mnie niezawodność. Skoro tak wiele
    zarzucacie Bmw to dlaczego ludze właśnie na gs-ach robią takie
    rzeczy :
    http://www.google.com/url?sa=D&q=http://www.youtube.
    com/watch%3Fv%3DUFRGqxdaHSk%26list%3DLL1Dice67GatXgc
    MIB5uxwow%26index%3D14%26feature%3Dplpp_video&usg=AF
    QjCNGdxSN2qMsfA7okuPBtaRwh0iKZig
    Wiem wiem jest wielu jeszcze bardziej hadcorowych riderów jak choć by
    ten na R1- ale chyba yamaha też soponsoruje te jego wyjazdy i teresy
    też za darmo nie dała

    Niema złotego środka. Wiec co wybrać

  • 17. Data: 2011-12-09 19:25:27
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-09 19:28, warrior pisze:

> [...]
    > Wiem wiem jest wielu jeszcze bardziej hadcorowych riderów jak choć by
    > ten na R1- ale chyba yamaha też soponsoruje te jego wyjazdy i teresy

    A to czerwone to chyba nienadarmo z nimi jechalo...

    Ja sie nie znam na BMW - ale moze jesli juz BMW to starszego gs-a 1150
    tam tyle elektroniki nie ma (chyba :) i tez bardzo mocno cene trzymaja...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 18. Data: 2011-12-09 20:17:26
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    Użytkownik "koszykarz"

    Mam dylemat poszukuje.

    Sławek

    ****

    Bardzo fajne pytanie, tylko szkoda, że grupa taka słaba.. ;-)

    Pzdr.
    Art.

  • 19. Data: 2011-12-09 20:51:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-09 20:25, Norbi pisze:

    > Ja sie nie znam na BMW - ale moze jesli juz BMW to starszego gs-a 1150
    > tam tyle elektroniki nie ma (chyba :) i tez bardzo mocno cene trzymaja...

    Ototooto,na wschód lepiej starszym,nawet jeden hardkorowiec założył do
    GSa gaźniki coby całkiem bez elektroniki było:-)
    No i starsze jakoś mocniejsze są.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2011-12-09 21:24:53
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 9 grudnia 2011, 21:51:51 UTC+1 użytkownik Monster napisał:

    > Ototooto,na wschód lepiej starszym,nawet jeden hardkorowiec założył do
    > GSa gaźniki coby całkiem bez elektroniki było:-)
    > No i starsze jakoś mocniejsze są.

    MotoMirek GSa w teren produkuje tak:
    1. kupuje R1100 lub R1150
    2. wypieutala wszystko co sie da, szczegolnie z elektroniki (zostaje ewentualnie
    Motronic 2.4 i garsc zworek/EPROMow w kieszeni)
    3. wypieutala przednie zawieszenie i zaklada cos z KTMa
    4. robi/dodaje odpowiedni zbiornik paliwa

    Dzieki temu drynda jedzie na wiekszosci paliw dostepnych na swiecie, jedzie w terenie
    jak nalezy, jest lzejsza o sporo kilogramow od oryginalu i zachowuje wiekszosc zalet
    Baketilu. Wad zachowuje tylko troche. :)

    pzdr, dr
    14/525/400