  • 1. Data: 2010-05-09 11:13:30
    Temat: xx pali po wylaczeniu swiatel
    Od: "Wieslaw" <j...@o...eu>

    Witam,

    Mam problem z cbr1100 xx 2000 r wtrysk. Po wlaczeniu zaplonu uruchamia sie
    pompa, slychac charakterystyczny dzwiek po czym lampka gasnie. Prawidlowo.
    Naciskam odpalenie silnika i slychac cisze, nic sie nie dzieje. Wylacze
    swiatla i bez problemu uruchamia sie silnik.

    Druga wczorajsza obserwacja jest to, ze na wolnych obrotach przednie
    swiatlo "mruga" to samo dzieje sie z kontorla luzu. To mrukanie wylada tak
    jakby zarwka przez mikrosekunde nie dostawala pradu. Po zwiekszeniu obrotow
    wszytko jest ok, swieci jedostajnie.

    Jak sadzicie co moze byc przyczyna?

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2010-05-09 12:50:21
    Temat: Re: xx pali po wylaczeniu swiatel
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-09 13:13, Wieslaw pisze:
> [...]
    > jakby zarwka przez mikrosekunde nie dostawala pradu. Po zwiekszeniu obrotow

    Podokrecaj sobie porzadnie klemy do aku i powciskaj porzadnie wszystkie
    wtyczki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-05-09 13:17:03
    Od: "Wieslaw" <j...@o...eu>

    > Podokrecaj sobie porzadnie klemy do aku i powciskaj porzadnie wszystkie
    > wtyczki.

    Wlasnie wrocilem z parkingu. przeczyscilem styki na aku. wszystko dziala jak
    nalezy! Treaz nie mroga na wolnych obrotach. Dzieki.

    Wczoraj jedzilismy po dziurawych drogach wiec pewnie sie cos pozluzowalo. Na
    dodatek przed jazda umylem moto na myjni recznej. Na akumalatorze byla woda i
    przewody byly zamokniete. To pewnie tez musialo zrobic swoje.

    Jak sie ciesze ze znowu mam sprane moto!

    Wieslaw

  • 4. Data: 2010-05-09 13:26:08
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Wieslaw" <j...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > Jak sie ciesze ze znowu mam sprane moto!

    To zle! Jak bedziesz czesto pral to czesciej bedziesz musial styki
    poprawiac. Pamietaj tez, zeby nie wykrecac po praniu!

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-05-10 23:52:58
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Ivam pisze:
    > Użytkownik "Wieslaw" <j...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    >
    > To zle! Jak bedziesz czesto pral to czesciej bedziesz musial styki
    > poprawiac. Pamietaj tez, zeby nie wykrecac po praniu!

    Za ciezki jak na szmate i w dodatku z CBSem ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki