  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: xsara Picasso - ceny
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 May 2010 10:02:53 +0100

    Dnia Fri, 07 May 2010 07:06:28 +0200, Marcin Jan napisał(a):

    > pytałem w salonie benzyna była dostępna od ręki natomiast diesel za 4
    > tygodnie i jeszcze mogłem wybrać między dwoma kolorami - tego diesla.
    > Co do posta Godla to nie wydaje się żeby SX Pack to gołą wersją.

    Wypasiona to był Exclusive, ewentualnie później VSX+ czy jakoś tak (nie mam
    pewności czy Xsara Picasso załapała się na te oznaczenia, tam się chyba
    skończyło na Exclusive).
    Część tego możesz dokupić jako pakiet elektryczny (elektrycznie składane
    lusterka, tylne szyby na prąd, czujniki parkowania), część już w ogóle nie
    jest dostępna - automatyczna skrzynia biegów, szklany dach, nawigacja i o
    ile kojarzę - deska z przodu z miękkim obiciem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel