    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: xsara Picasso - ceny
    Date: Fri, 07 May 2010 07:06:28 +0200

    AL pisze:

    > obecnie dostepna jest juz tylko jedna sluszna wersja: SX Pack + pakiet
    > elektryczny (skladane lusterka+bibki+czujnik swiatel i deszczu). Tylko
    > dwie wersje silnikowe 1.6 16v 110KM benzyna i 1.6 HDi 92KM (nie ma juz
    > wersji 110KM HDi).
    > Produkcja X.Picasso definitywnie ma sie zakonczyc w tym roku - pierwsza
    > wersja byla marzec 2010, teraz jest pazdziernik 2010.
    > Dostepne sa juz tylko w dwoch kolorach, no chyba, ze spotkasz gdzies
    > jeszcze jakies niedobitki na magazynach.
    > Zreszta i tak ciezko juz kupic X.Picasso i poszczegolne modele zaglowane
> [...]

    pytałem w salonie benzyna była dostępna od ręki natomiast diesel za 4
    tygodnie i jeszcze mogłem wybrać między dwoma kolorami - tego diesla.
    Co do posta Godla to nie wydaje się żeby SX Pack to gołą wersją.
    Skoro kiedyś kosztowała >70 tys to by tłumaczyło skąd nadal takie ceny
    używek. Zresztą w salonie nadal oficjalna cena to ciut powyżej 70 tys zł
    ale na dzień dobry dostaje sie rabat.
    Pozdrawiam
    Marcin