  • 31. Data: 2011-06-21 14:56:28
    Temat: Re: xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-21 09:14, Amir pisze:

    > Luźne latające zakładki
    > nie wygląda ze byłoby tam coś jeszcze

    One nie powinny ani latać ani być luźne... Spróbuj je wyciągnąć (tylko
    nie żadnym metalowym narzędziem). Jeżeli są to plastikowe nakładki, to
    być może były spryskiwacze i ktoś ukradł. A nie możesz rozkodować VIN?

    Zrób fotkę reflektorów, bo być może nie masz xenonów a po prostu jakieś
    super jasne żarówki, które świecą na biało.

  • 32. Data: 2011-06-21 15:00:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-21 14:54, Amir pisze:

> [...]
    elated

    > hehe, od tego faktycznie muszę zacząć, masz rację może i są, zaraz zobaczę

    A tu ładnie pokazane jak się załącza xenon.
    http://www.youtube.com/watch?v=3qoss59wh7w&feature=r
    elated

    W beemie nie ma bata, żeby źle umyć reflektory ;D
    http://www.youtube.com/watch?v=wKCEs9G2kLQ&feature=r
    elated
    6 litrów płynu wystarcza na 100 km jazdy ;)

    Nie no żartuję, to w BMW to jest jakaś samoróbka, bo nie ma takich
    spryskiwaczy w e39, tylko są na stałe wmontowane w zderzak i psikają
    płynem 2 razy.

  • 33. Data: 2011-06-21 15:19:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Amir,

    Tuesday, June 21, 2011, 2:49:31 PM, you wrote:

    > Nic :)

    Tak też myślałem...

    > po prostu nie wprowadzasz nic do dyskusji, poza odpowiedziami
    > gimnazjalisty, czyli trolowaniem

    A co Ty wprowadzasz do dyskusji, poza roszczeniową postawą?

    > Żałosny po prostu jesteś

    Ja? To nie ja mam problem z czytaniem...

    > ale na każdej grupie musi być trol,

    Żeby to jeden. Najgorsze sa trolle leniwe.

    > któremu w życiu coś nie wyszło

    Nauka języków zdecydowanie Ci nie wyszła. Ale to można jeszcze
    zrozumieć. Natomiast niechęć do użycia translatora jest dla mnie
    niezrozumiała.

    > wspolczuję twoim najbliższym

    Rodziny w to nie mieszaj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2011-06-21 16:01:34
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Nauka języków zdecydowanie Ci nie wyszła. Ale to można jeszcze
    > zrozumieć. Natomiast niechęć do użycia translatora jest dla mnie
    > niezrozumiała.

    Tak, niestety nie wyszła, jesteś lepszy odemnie
    to więc mozesz mi powiedzieć czy faktycznie prawo unijne wymaga tego?

    Zapytam też innych, którzy czytają tego posta,

    Czy prawo unijne wymaga posiadania spryskiwaczy oraz samopoziomowania?

    Pan Roman, wie i potrafi odczytać linki angielskie
    Czyli większośc z czytających również ja niestety nie
    czy moze ktos mi podpowiedzieć, bo Pan Roman obraził się chyba na mnie

    pozdrawiam
    AT

  • 35. Data: 2011-06-21 17:50:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Amir napisał(a):
    > a tego to nie wiem
    To stan samochodem późnym wieczorem przed ścianą z zapalanymi
    światłami, i naciskaj kilka razy przód samochodu mocno.
    Jak masz samopoziomowanie, to zauważysz na ścianie jak reflektory będą
    korygować poziom świecenia. To wyraźnie widać.

    Jeżeli nie posiadasz samopoziomowania, to nie posiadasz fabrycznych
    ksenonów.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2011-06-21 18:47:16
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A tu ładnie pokazane jak się załącza xenon.
    > http://www.youtube.com/watch?v=3qoss59wh7w&feature=r
    elated

    To mysie to jak plunięcie wygląda, w Avensis mam znacznie lepiej...

    ...ale nie aż tak ;)

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2011-06-21 21:02:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=wKCEs9G2kLQ&NR=1 - to jest dobre :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2011-06-21 22:27:12
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-21 17:50, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > Jak masz samopoziomowanie, to zauważysz na ścianie jak reflektory będą
    > korygować poziom świecenia. To wyraźnie widać.

    A samopoziomowanie nie działa tylko zaraz po odpaleniu - takie wrażenie
    odniosłem w Lagunie II ?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 39. Data: 2011-06-21 22:46:02
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A samopoziomowanie nie działa tylko zaraz po odpaleniu - takie wrażenie
    > odniosłem w Lagunie II ?

    Zależy od auta

    --
    Irokez

  • 40. Data: 2011-06-21 22:53:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 16:34:27 +0200, Amir napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Kupiłem astre III kombi
    > wersja bardzo bogata silnik 1.8 140koni
    > Stan jak nowa, auto ma zaledwie 2 lata
    > przebieg 30tys ogolnie bardzo zadowolony jestem z nabytku
    > cena 40k

    Zaloguj się na opel24.

    Wejdź w temat
    http://forum.opel24.com/topic/43001-Prosba-o-rozkodo
    wanie-VIN/page__pid__392146__st__2575#entry392146

    Podaj VIN i dostaniesz odpowiedź czy twój samochód posiadał lub nie
    fabryczne ksenony.
    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]