  • 21. Data: 2011-06-21 11:34:58
    Temat: Re: xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-06-21 09:14, *Amir* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Są w ofercie było napisane że są, pozatym jak odpalasz specyficznie się
    > zapalają xenony.
    > i dają inne światło

    Jakby Ci się nie chciało wspomnianego eksperymentu robić :) to masz na tacy:
    http://www.youtube.com/watch?v=mYtK3fFrl1I&feature=r
    elated

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2011-06-21 13:36:33
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 21-06-2011 09:30, Amir pisze:

    > przez takch jak ty powstaje bezproduktyna dyskusja
    > wklej lepiej opis ni? masz glupio gadac

    ej, to ja tu jestem wakacyjnym trolem. zostaw romana, on jest w
    internecie od zawsze, on sie tu urodzil i byl na kazdej stronie www!

  • 23. Data: 2011-06-21 14:11:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello K,

    Tuesday, June 21, 2011, 1:36:33 PM, you wrote:

    [...]

    > ej, to ja tu jestem wakacyjnym trolem. zostaw romana, on jest w
    > internecie od zawsze,

    Znów próbujesz się licytować?

    > on sie tu urodzil

    Jestem sporo starszy od ARPANETu a co dopiero mówić o Internecie...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-06-21 14:13:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-21, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Jestem sporo starszy od ARPANETu a co dopiero mówić o Internecie...

    A licytujesz sie jak gimnazjalista... A moze dinozaury tez widziales?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-06-21 14:15:46
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-21 14:13, AZ pisze:

    > A licytujesz sie jak gimnazjalista... A moze dinozaury tez widziales?

    Co tam widział..dinozaury to mu z ręki jadły...:)

    BP NMSP

    --
    MZ

  • 26. Data: 2011-06-21 14:18:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Tuesday, June 21, 2011, 2:13:55 PM, you wrote:

    > A licytujesz sie jak gimnazjalista... A moze dinozaury tez widziales?

    A jak myślisz - dlaczego wyginęły?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-06-21 14:24:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-21, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > A jak myślisz - dlaczego wyginęły?

    To Ty zabiles dinozaury?!

    --
    Artur

  • 28. Data: 2011-06-21 14:32:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Tuesday, June 21, 2011, 2:24:46 PM, you wrote:

    > To Ty zabiles dinozaury?!

    Same się pozabijały ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-06-21 14:49:31
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Bo co?

    Nic :)

    po prostu nie wprowadzasz nic do dyskusji, poza odpowiedziami
    gimnazjalisty, czyli trolowaniem

    Żałosny po prostu jesteś
    ale na każdej grupie musi być trol, któremu w życiu coś nie wyszło
    wspolczuję twoim najbliższym

    pozdrawiam
    AT

  • 30. Data: 2011-06-21 14:54:50
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Jakby Ci się nie chciało wspomnianego eksperymentu robić :) to masz na
> [...]

    hehe, od tego faktycznie muszę zacząć, masz rację może i są, zaraz zobaczę