  • Data: 2009-11-20 11:12:43
    Temat: Re: xenon zasilanie
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.allegro.pl/item806643690_przetwornica_hid
    _xenony_h1_h7_h4_...

    > Spojrz na cene - byc moze wkrotce bedziemy masowo przerabiac
    > zyrandole :-)
    >
    > J.

    Wlasnie taka cena mnie "dobila". Niektorzy pewnie pamietaja jakie
    "boje" toczylem z konstrukcja przetworcnicy do HIDa :) A teraz okazuje
    sie, ze mozna kupic gotowa mniej niz MOSFT, rdzen ferrytowy, dioda i
    pare kondensatorow. A gdzie transformator zaplonowy na
    27kV ......pytalem w pewnej firmie o mozliwosc wykonania 10 szt
    takiego ale nic z tego nie wyszlo....
    Dla mnie wlasna konstrukcja ma taki plus nad gotowa z allegro, ze jest
    okragla fi60mmx30mm i pasuje do obudowy z rury aluminiowej.

    Marcin
    p.s. zyrandol z 5x D2S ? to trzeba by chodzic w okularach slonecznych
    po domu ;)