-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: xantia vs xsara
Date: Sun, 05 Jun 2011 08:39:15 +0200
Organization: -
Lines: 18
Message-ID: <9...@4...com>
References: <isdsta$23d$1@mx1.internetia.pl>
<l...@4...net>
<ise5dj$9d5$1@node2.news.atman.pl>
<1...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1307255951 28166 82.143.187.50 (5 Jun 2011 06:39:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jun 2011 06:39:11 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373670
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 4 Jun 2011 21:48:33 +0100, Waldek Godel wrote:
>Z drugiej strony takie opinie oraz powszechne tępe przywiązanie do
>teutońskich kloców w narodzie powoduje, ze Xantie są bardzo tanie.
>Można kupić nawet taką z uszkodzonym hydro, założyć nową pompę, nowe
>przewody z miedzi, nowy dystrybutor, nowe kulki oraz zestawy naprawcze do
>siłowników. Całość z autem spokojnie zmieści się poniżej 10k i wtedy można
I to bedzie taniej od teutonskiego kloca ?
>mieć świetne auto w stanie lepszym od nowego (miedziane przewody) na długie
>lata. W dodatku będąc całkowicie pewnym jego niezawodności.
A to tylko pompa sie tam psuje ?
Przeciez francuzy to wiadomo - nawet drutu nie umieja zwinac :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.11 09:06 pm
- 05.06.11 09:15 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.06.11 09:27 AL
- 05.06.11 09:29 AL
- 05.06.11 12:10 McRella
- 05.06.11 12:29 Waldek Godel
- 05.06.11 12:48 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.06.11 14:11 Sklavin
- 05.06.11 14:49 venioo
- 05.06.11 14:52 Waldek Godel
- 05.06.11 14:52 masti
- 05.06.11 14:57 McRella
- 05.06.11 15:06 J.F.
- 05.06.11 15:34 Waldek Godel
- 05.06.11 15:35 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=