    From: Michal <s...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: x2600pro PCI-E
    Date: Wed, 08 May 2013 11:38:49 +0200

    > czy Ktoś wie skąd zassać porządne (to znaczy działające) sterowniki do
    > Windows XP do tej karty? nigdzie nie ma, do tego piszą, że to karta AGP,
    > a moja jest PCI-E.... HELP!

    http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/legacy
    /Pages/legacy-radeonaiw-xp.aspx

    Skoro ludzie nie wiedzą jak się ich karta nazywa, nie potrafią odszukać
    do niej sterowników, to przestaję się się dziwić skąd te narzekania na
    problemy ze sterownikami, zwłaszcza do starszych kart ATI.

    P.S.
    Większych problemów nie stwierdziłem od czasów Rage II, a używam kart
    ATI i nVidii naprzemiennie od czasów pożegnania S3 w połowie lat 90.