  • Data: 2009-12-10 14:14:42
    Temat: Re: wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykla :)
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (pj) pisze:

    > Mimo, że tańsze itp. - NIE KUPIŁBYM auta / moto na rynek USA.
    > Mile, kierunki, oświetlenie, no i ... gust amerykański zdecydowanie
    > rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.
    >
    > Tak mam, i co mi zrobisz..? ;-)

    A czym sie rozni Hajabusza z Ameryki od tej z Europy ? Pomijajac swiatla ?
    Czym sie rozni Goldwing z Ameryki od tego z Europy ? Bo nawet ten
    sprzedawany w salonie w PL produkowany jest za oceanem. Wskazania
    licznika mozna zmienic paroma pstryczkami. O ile w ogole licznik nie ma
    podwojnej skali.

    No ale ja jezdze z premedytacja Harleyem z angielska lampa wiec moje
    zdanie sie pewnie nie liczy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!