    From: "Sarr." <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: wyzwanie z szablonami ;]
    Date: Thu, 06 Oct 2011 18:24:08 +0200

    On 6-10-2011 17:52, Edek wrote:

    > Nie kompilowałem, b->Sth<A>::GetValue()?

    owszem przejdzie... oczywiscie, najciemniej pod latarnia...

    pytanie pozakonkursowe, oczywiscie b i Sth to uproszczenie dla potrzeb
    zadania, zazwyczaj beda to dluzsze nazwy, i w takim wypadku na przyklad:

    myHappyRotator->TComponentInterface<ConstRotatorComp
    onent>::GetValue();

    czy taki zapis mozna uznac za elegancki?

    pozdrawiam
    Marcin.