  • Data: 2017-08-30 19:38:31
    Temat: Re: wyświetlacz lcd, tablet po którym można pisać.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi po glowie stary Palm-Pilot, to chyba jeszcze da sie kupic na
    > allegro, za podobna cene :-)
    > Albo jakis ebook reader, z dotykowym ekranem ... ale rezystywnym.

    Mam pare palmów. Dzieciak nimi sie nie chcial bawic.

    Bardzo wesoło wyglądało jak mu kupilem laptopa.
    Panasonic cf27. Wojskowy.
    Wgralem tam winde, jakies gry dla dziecka. Laptop mial ekran dotykowy.

    Notorycznie dzieciak chcial dotykac ekranu i klikac na nim. W praktyce bylo to tak
    niewygodne ze po paru chwilach dzieciak łapał za mysze i myszą robił co trzeba.
    Najsmieszniejsze bylo jak bez ingerencji z zewnatrz najpierw próbował cos palcem
    kliknąć ale zanim łapa mu do ekranu dotarła to sie krygował i za mysze łapał.

    Jak to zobaczylem to stwierdzilem ze ekrany dotykowe to slepa uliczka i myszki będą z
    nami jeszcze pare stuleci...

    Laptopa przez 3 lata nie ubil. Panasonic - klasa.