  • Data: 2017-08-30 15:16:06
    Temat: Re: wyświetlacz lcd, tablet po którym można pisać.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oo6c0j$cni$...@d...me...

    >Do wszystkich: JA właśnie chcę, aby moje dziecko umiało rysować. nie
    >koniecznie słoneczko i domek, ale ogólnie, posługiwać się czymś co
    >przypomina ołówek. a nie myszką komputerową albo palcem na
    >smartfonie.

    A po co ? Podrosnie, to olowki zlikwiduja :-)

    >te magnetyczne tabliczki wystarczają właśnie do narysowania kwiatka -

    w pewnym wieku wiecej nie trzeba.

    >niczego więcej tam "pixel" jest wielkości palca dziecka.

    No wlasnie nie.
    Nie wiem po co im ta szesciokatna siatka, pewnie potrzebna skoro jest,
    ale to nie jest piksel - w srodku mozna czesc zaczernic, a czesc nie.
    Ale precyzyjne tez nie jest

    wyglad i zachowanie sugeruja mi magnetyzm, moze ta siatka to jakies
    granice, zeby pole za daleko sie nie rozprzestrzenialo.

    >te stare znikopisy które miały jakąś kleistą powierzchnię pod folią -
    >są mało trwałe. ekran w smartfonie - byłby super, ale palce mam za
    >duże, i nie zawsze trafiają w ten punkt który ja chcę. note za drogi
    >na zabawkę.

    No wlasnie - samsung ma genialne piorka.
    Nie wiem jak to zrobili, ale wzbudzili moj podziw.

    >a to ustrojstwo - 35zł - nie fortuna.

    Trzeba przyznac, ze genialne.
    Co nie znaczy, ze nie ma lepszych alternatyw.

    Chodzi mi po glowie stary Palm-Pilot, to chyba jeszcze da sie kupic na
    allegro, za podobna cene :-)
    Albo jakis ebook reader, z dotykowym ekranem ... ale rezystywnym.

    J.