  • Data: 2010-07-29 14:54:55
    Temat: Re: wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Napisze jeszcze raz bo wkradło sie bardzo dużo literówek bo pisalem w
    biegu..
    Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi stać na
    stojąco (wys 84cm) i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to
    sie
    zmiescilo. Mierzyłem moją octavie w sedanie ale przeswit bagażnika to
    tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?
    Potem musi jeszcze zmiescic sie te 148cm długości po dosunieciu
    przedniego
    fotela na maksa do przodu ale to powinno juz spelniac wiekszość
    kombików ? Mogłby ktos w wolnej chwili mi napisać jakie wymiary mają
    ich bagażniki w kombi? Wsrod znajomych mam do wyboru mondeo 98r,
    astre
    97r, astre 2 2000r i volvo s40, 98r. Niestety osoby te znajdują sie
    teraz z dala od auta i nie mają mozliwosci podania mi tych
    wymiarów... :/ Moze ma kos namiar na stronke gdzie sa wymiary
    wewnatrzne aut? W kartonie znajduje sie plazma która nie może być
    przewożona na leżąco a nawet nie jest wskazane jej obracanie na plasko
    w czasie pakowana do auta stad te ceregiele.