    From: " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wyrok sadu w sprawie nielegalnego toru motocrossowego
    Date: Sun, 25 Jan 2009 00:07:22 +0100

    Użytkownik "WIADRO" napisał

    żeś mi pojechał, niczym enduro po runie leśnym...
    [...]kto mu bronił zrobienia tam toru legalnie, czyt. z pozwoleniami?

    *** Tak sie sklada ze temat znam z bliska i wiem jakie przeszkody napotyka.
    Szczecinski aktywista, ktory probuje legalnie zrganizowac tor na dawnym
    poligonie Szczecin-Plonia. Totalne nieuzytki. Bedzie z kilometr do
    najblizszej chalupy. On probuje. Legalnie. A ja co tydzien jem i pije u
    ludzi, krorzy tam mieszkaja. Ze 3 km od planowanego toru. Lubimy sie i
    rozumiemy. I ten koles co probuje, nie ma szans z ich komitetami i
    zebraniami. Nie wygra. Tym bardziej ze jego partia jest daleko od koryta.
    Gdyby byl bezpartyjny nie mialby nawet szans zaczac. Taki lajf. Chcesz cos
    jeszcze o legalu.? To Ci powiem. Jeden z protestujacych sasiadow to moj
    kumpel- posiadacz XR 600 R. Swietny motocyklista i kolega. Tez protestuje
    przeciwko. I razem od czasu do czasu latamy po terenie Puszczy Bukowej
    przyleglej do rzeczonego poligonu. To taki park krajobrazowy- rezerwat
    przyrody. Zatrzymujemy sie w krzakach i gapimy na sarny i jelenie.A czasem
    walimy runem lesnym spod kostek az milo. On swoj procent od podatku
    przeznaczyl na ratowanie rysi. A ja mam w dupie rysie, ale nie protestuje. A
    zapieprzamy razem. Skomplikowane? Zycie nie jest proste i ci ktorzy z
    pozwolenia spolecznego ferruja wyroki powinnni sie opierac na realiach. Ale
    nie jest wygodnie je znac i brac pod uwage.

    czy jesteś naprawdę za tym żeby kazdy na swoim podwórku zwoływał
    innych jeżdżących za kasę? ot tak?
    nie jeżdżę na enduro na co dzień ale dostrzegam duży problem z
    miejscami do jazdy,

    *** A ja nie. Mimo ze juz jeden szeryf mierzyl do mnie w lesie z broni
    palnej. To margines i nigdy nie bedzie prawdziwym problemem. Chyba ze sie go
    nadmucha w indywidualnym celu.

    sąd ma dawać wyroki na podstawie paragrafów, złamał prawo,
    nie jestem za rozjeżdżaniem parku k. , łąpaniem innych nie będzie się
    zajmować sąd tylko inne służby,

    *** Niech sie zajmuja. Niech ich teraz wylapia i potraktuja paragrafami.
    Zycze powodzenia.

    -takie brutalne porównanie- jak koleś gwałci gościówę w swojej
    chawirze codziennie to co sąd ma nie zabierać jej i zakazywać mu sie
    spotykac bo bedzie ruchał\gwałcił inne?? a może wystarczyło by żeby ta
    gościówa (chciała)wyszła za niego, byli małżeństwem i wszyscy byli by
    szcześliwi??

    *** Jesli tak to porownujesz to, pomysl, ze temu gosciowi dali nastepujace
    alternatywy. Albo ruchasz swoja zone, ktora Ci sie przypadkiem trafila z
    rozdzielnika (dzialka rodzicow w parku) albo ci obetniemy chuja i w ogole
    nie poruchasz. Fajne wybory? Takie krajowe.

    koles mial by powolenie od burmistrza, soltysa, kogos tam mogli by mu
    naskoczyć, i ja bym był za, podpisał się wszystkim czym bym umiał!

    *** Tak to tylko w Erze i na obrazkach w "Straznicy" i "Przebudzcie sie".

    dlaczego się nie sprzeciwiasz tak bardzo z samowolkami budowlanymi?
    przeciez to to samo, tylko innego typu obiekty.

    *** W czasach niedawnej powodzi potonelo w Polsce full chalup nielegalnie
    pobudowanych na terenach zalewowych. Ty i ja zaplacilismy za ich odbudowe w
    stawkach ubezpieczen naszych mieszkan. Mimo ze tamte nie byly ubezpieczone.
    Potrzebny byl kataklizm zeby zalegalizowac WSZYSTKO na najwyzszym szczeblu
    wladz.. Jakiego kataklizmu trzeba, zeby zalegalizowac tor dla paru
    zapalencow?... Musialby wygubic cala ludnosc w promieni 10 km. I najlepiej
    zeby teren byl ogloszony przez ksiedza-egzorcyste jako przeklety.

    i te pozwolenia nie są krótkowzroczne, krótowzroczne było by
    pozwalanie na wszystko gdziekolwiek tłumacząc że jak nie tu to wam
    rozjadą wyszstko w pobliżu i wam maski sklepią.

    *** Ile jest takich torow? Ochlon. Za to jezdzac po lesie w kazdym rejonie
    natykam sie na sterty starych desek rozdzielczych od aut i innego
    nie-bio-degradowalnego syfu, ktorego zdanie na legalnym wysypisku wiaze sie
    z wylozeniem grubej kasy. Ile wyrokow wiezienia zapadlo w takich sprawach?
    Ilu sprawcow wykryto? Ilu sedziow wywindowalo na tym swoje dupska?

    niech twój sąsiad zrobi wysypisko na tym swoim terenie, bo jak nie to
    kurwa zaśmiecą wszyscy wszystko dookoła i nikt ich nie złapie!-patrz
    jakie to krótkowroczne!

    *** A jakie prawdziwe...

    taka moja opinia, a też kocham jazdę motocyklami

    *** Wiec jest szansa ze zechcesz szerzej otworzyc oczy, czego Ci zycze i
    pozdrawiam.
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

    --
    WIADRO