  • Data: 2009-01-24 21:36:55
    Temat: Re: wyrok sadu w sprawie nielegalnego toru motocrossowego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    WIADRO pisze:

    > ale gdzie ty sprawiedliwości szukasz? oszukali cię w młodości jak mnie
    > i innych że świat jest(próbuje być) sprawiedliwy :)

    Och, takich złudzeń to ja nigdy nie miałem - ale myślałem, że są jednak
    pewne granice korupcji/niekompetencji. Okazuje się jednak, że ich nie ma.

    > grunt to znaleźć te sprzeczne\ przeciwstawne przepisy i się wybronić..

    Albo znaleźć kogo kto ma dojście do kogo trzeba ;->

    > strefa saturacji, areacji, itp.. gleba to nie tylko ziarenka minerałów
    > o różnej frakcji,
    > poczytaj, nie bądźmy ignorantami...wiem że jeśli chodzi o środowisko
    > to zainteresowanie zaczyna się gdy pojawiają się komplikacje
    > zdrowotne, gdy nie ma odwrotu wtedy pojawia się świadomość..

    Z drugiej strony czasami pojawiają się reakcje histeryczne, ta jak np.
    reakcja laika na słowo "promieniowanie" - podręcznikowy przykład reakcji
    a'la pies Pawłowa ;)

    > przeważnie sędziowie, prokuratorzy , adwokaci są nadmuchani jak balony
    > do granicy 'pufnięcia'
    > ty spróbuj pokazać że więcej wiesz, umiesz, inaczej myślisz, to ci
    > udowodnią że oni mają rację, to tak jak byś dyskutował o czymś z
    > nauczycielka z długim stażem pracy w podstawówce. tak jest i niestety

    Fakt.

    > podkulenie ogona w tym wypadku jest wskazane.[nie wykluczając obrony]
    > (uogólniając)

    Pozostaje się łudzić, że podobnie jak pewien Fryzjer i oni nie będą
    sędziować tylko ich osądzać będą ;->