  • 401. Data: 2016-04-10 22:17:39
    Temat: Re: [OT] Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

    > [..]
    >
    > Jak już nauczysz się jak sprawić by twój czytnik NNTP prawidłowo wcinał
    > cytaty i to zrobisz to ci odpiszę.
    > ---
    > Ten czytnik nie umożliwia cytowania, tępaku.

    Już raz ci to tłumaczyłem ale nie dotarło, z tego powodu ludzie olewają
    twoje wypowiedzi bo nie da się ich oddzielić od wcześniejszych, albo coś
    z tym zrobisz albo zdychaj.
    ---
    Mówiłem, że jesteJak mówię, że ten czytnik nie umożliwia cytowania to
    powinieneś

  • 402. Data: 2016-04-10 22:24:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > Nie chcę, ojciec prowadził, w domu go praktycznie nie było.
    > Nie każdy ma żyłkę biznesmena, moje cechy charakteru są
    > takie że zwyczajnie się nie nadaję, i nie chcę.

    Może ci wredni kapitaliści, którzy z wolnych ludzi robią
    niewolników też nie mają żyłki? Może ich charakter też
    nie jest idealny? Może też nie chcom, ale muszom.

    --
    Jarek

  • 403. Data: 2016-04-10 22:33:36
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 19:01, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    >
    > Ciasne mózgi często robią niesłuszne generalizacje na podstawie
    > pojedynczych i często bardzo wyjątkowych doświadczeń...

    Ciasne łby zeżarte azbestem, czują się upoważnione do oceny czy coś jest
    pojedynczym przypadkiem, czy jednak generalnym zagrożeniem.
    Nie ma ŻADNYCH powodów aby pozwolić rowerzystom przejeżdżać przez pasy.

    Tam gdzie jest to bezpieczne i uzasadnione, można zrobić przejazd dla
    rowerów.
    I tak już się dzieje.

    Niestety - również o tych przypadkach pisałem, bo akurat mam na swojej
    trasie ścieżkę rowerową.
    I pedalarstwo nagminnie przejeżdża przez taki przejazd na czerwonym.
    Więc żadne udogodnienia nic nie da.

    > Trzeba trochę inteligencji aby zobaczyć większy obrazek rzeczywistości.

    No właśnie.
    Ty jej nie masz, azbest zeżarł, więc widzisz tylko własną wygodę.

  • 404. Data: 2016-04-10 22:36:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > Debil, zostaw bo pokona Cie doświadczeniem.

    nie umiesz odpowiedzieć to uciekasz? :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 405. Data: 2016-04-10 22:38:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 18:59, Pszemol pisze:

    > Nie zrozumiałeś po prostu i złościsz się...

    Ależ zrozumiałem, widzę że jesteś za głupi żeby pojąć co się do Ciebie
    pisze, względnie nie potrafisz odpowiedzieć na cytowany tekst.
    A zapewne jedno i drugie.

    > Sens mojej wypowiedzi był taki, że przenosisz "trudności na drodze"
    > dla typowego kierowcy (pieszy bez odblasków na nieoświetlonej drodze
    > w nocy) do dyskusji o samochodach automatycznych

    Co Ty bredzisz?
    Czytasz w ogóle na co odpowiadasz?

    Bo ja napisałem o konkretnej sprawie i problemie, którego nie ma typowy
    kierowca, jako że zawsze będzie chronił siebie.
    A ty pierdzielisz o czymś kompletnie bez związku.

    EOD i PLONK WARNING, jakbyś miał zamiar swoje pozabestowe kretynizmy
    ciągnąć.

  • 406. Data: 2016-04-10 23:40:03
    Temat: Re: Wybory są dla głupich.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotrek"

    ===========

    ===========
    > Ty myślisz, że ludzie zamiast iść na wybory piaskownicę w domu robią ?

    To przeczytaj sobie co napisałeś.
    Cytat jest na górze tego postu.
    ---
    Już

  • 407. Data: 2016-04-11 01:03:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Może ci wredni kapitaliści, którzy z wolnych ludzi robią
    > niewolników też nie mają żyłki? Może ich charakter też
    > nie jest idealny? Może też nie chcom, ale muszom.

    Dziwny jesteś.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 408. Data: 2016-04-11 01:04:47
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    re pisze:

> [...]
    > z tym zrobisz albo zdychaj.
    > ---
    > Mówiłem, że jesteJak mówię, że ten czytnik nie umożliwia cytowania to

    Ucięło to dokończę:
    "przestać to czytać"
    ok.

  • 409. Data: 2016-04-11 01:13:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

> [...]
    > z tym zrobisz albo zdychaj.
    > ---
    > Mówiłem, że jesteJak mówię, że ten czytnik nie umożliwia cytowania to

    Ucięło to dokończę:
    "przestać to czytać"
    ok.
    ---
    Tak, skończ już pieprzyć o tym co inni uważają itp itd

  • 410. Data: 2016-04-11 08:39:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    AlexY zauważył:

    > Dziwny jesteś.