  • Data: 2016-04-13 11:31:32
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: ks <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-12 o 19:48, Cavallino pisze:

    > W sensie że jest rowero-chodnik po jednej stronie, rowerochodnik po drugiej
    > stronie, a pośrodku zebra, bez znaków z dopuszczeniem rowerów?

    no właśnie, chociaż w sumie to myślałem o tym miejscu:
    https://goo.gl/maps/LkcW6Y4XCgv
    ale się okazało, ze tam znaki trochę inne są niż te co napisałem, przynajmniej w
    2014 były inne jak google robiło zdjęcia, ale wydawało mi się, że tam są te
    pieszo/rowerowe tak jak np tu: https://goo.gl/maps/dG6GGsHkXfy

    tu się zgadzam w 100%