-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: ks <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
Date: Tue, 12 Apr 2016 14:59:52 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <neirgj$4j9$1@node2.news.atman.pl>
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ne12no$1274$1@gioia.aioe.org>
<ne1vja$lcr$1@dont-email.me> <ne2nej$c21$1@node2.news.atman.pl>
<ne3gf1$jpp$1@node1.news.atman.pl> <ne4s91$ho3$4@node2.news.atman.pl>
<570629bc$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
<ne5t9n$1l2$2@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<ne64jj$9c2$1@node1.news.atman.pl> <ne872v$scq$2@dont-email.me>
<nea960$g3m$4@node1.news.atman.pl> <neao17$4kv$1@dont-email.me>
<neb718$ef2$1@node1.news.atman.pl> <nefnq7$319$1@node2.news.atman.pl>
<neghv4$qe0$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.124.6.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1460466003 4713 94.124.6.200 (12 Apr 2016 13:00:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2016 13:00:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.2
In-Reply-To: <neghv4$qe0$1@node1.news.atman.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 160412-0, 2016-04-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698401 pl.misc.samochody:2580269
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-04-11 o 18:04, Cavallino pisze:
> W dniu 11.04.2016 o 10:38, ks pisze:
>> W dniu 2016-04-09 o 17:27, Cavallino pisze:
>>> Nie - rowerzysta nie ma wjeżdżać na pasy, bo nie ma prawa się w ogóle
>>> znaleźć na
>>> tym wjeździe, o pasach nie wspominając.
>>> Po chodniku mu jechać (zazwyczaj) nie wolno, a drogi rowerowe nie
>>> kończą/nie
>>> łączą się pasami.
>>>
>>> Zebra to tylko łącznik między jednym chodnikiem a drugim, a żaden z
>>> tych 3
>>> elementów nie jest przeznaczony dla pedalarzy.
>>>
>> tak dla informacji: nie wiem czy to istnieje gdzieś indziej, ale
>> niestety w Krakowie mamy chodniki pieszo rowerowe (te z poziomym
>> podziałem znaku):
>> http://wrower.pl/prawo/znak-c-16-c-13-droga-dla-pies
zych-i-rowerow,3187.html
>>
>> więc przejście - zebra łączy się z chodnikiem gdzie dozwolony jest ruch
>> dla rowerów.
>
> Mam takie same pod domem - bardzo fajny pomysł.
> Tylko weź pod uwagę, że taki rowero-chodnik, jest dużo szerszy niż zazwyczaj.
> I dlatego mówię, że tak to powinno być robione, tam gdzie się da.
> A gdzie się nie da - zakaz, zwłaszcza jak ruch pieszych spory.
>
> Ale wracają - co to zmienia w kwestii przejeżdżania przez zebrę?
nic, odniosłem się mniej więcej do "...bo nie ma prawa się w ogóle znaleźć na
tym wjeździe, o pasach nie wspominając. Po chodniku mu jechać (zazwyczaj) nie
wolno, a drogi rowerowe nie kończą/nie łączą się pasami..." i podałem przykład,
że jednak czasem się łączą.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.16 19:48 Cavallino
- 12.04.16 19:49 Cavallino
- 13.04.16 03:03 Piotr Wyderski
- 13.04.16 11:31 ks
- 14.04.16 12:06 Piotr Wyderski
- 14.04.16 17:18 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2025-01-14 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-14 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-01-14 Gorzów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi