  • 1. Data: 2010-05-24 13:43:47
    Temat: wypukła bateria BP-6MT (nokia N82 i podobne) ???
    Od: "laik" <l...@i...pl>

    ledwo domykam tylną klapkę,
    wypukła że starł sie hologram od pokrywki
    bateria jest z obu stron wypukła - czy taka była od nowości ????
    jest tak wybrzuszona z obu stron że mozna kręcć nia bączki.

    nie pamiętam jak był nowa, może ktoś sprawdzi swoją ?

  • 2. Data: 2010-05-24 14:29:42
    Temat: Re: wypukła bateria BP-6MT (nokia N82 i podobne) ???
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-24 15:43, laik wrote:
> [...]
    > jest tak wybrzuszona z obu stron że mozna kręcć nia bączki.
    >
    > nie pamiętam jak był nowa, może ktoś sprawdzi swoją ?

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13641

    "Nokia przyznała, że niektóre egzemplarze baterii oznaczonych jako BP-6M
    mogą z upływem czasu puchnąć. W niektórych przypadkach była to na tyle
    widoczna zmiana gabarytów, że uniemożliwiała domknięcie tylnej klapki
    telefonu. Takie baterie były wykorzystywane m.in. w modelu N73."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-05-24 14:46:59
    Od: MK1973 <c...@a...mail>

    W dniu 24-05-2010 15:43, laik pisze:
> [...]
    > jest tak wybrzuszona z obu stron że mozna kręcć nia bączki.
    >
    > nie pamiętam jak był nowa, może ktoś sprawdzi swoją ?

    Witam
    W około 2-3 letniej E50 taka sama sytuacja, nie można było zapiąć
    obudowy. Ten sam objaw, aż się zdziwiłem jak w końcu doszedłem co jest
    przyczyną:)

    R | | \ \. MK1973

  • 4. Data: 2010-05-24 15:44:23
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Moja bateria BP6MT w Nokii E 51 dwuletniej płaska jak szkło. Jeżeli spuchła
    konieczna wymiana.