    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Date: Sun, 9 Aug 2009 22:41:03 +0200

    <n...@s...com> wrote in message
    news:622u75lh8n0u7e07udf7ns4l3log9nt8kv@4ax.com...
    > W afrykach czasami padaja.
    [...]
    > j/w
    [...]
    > j/w

    Toc pisalem, ze jeszcze dopuszczam;)

    > Ta lista byla robiona na wyjazd w Himalaje, powyzej ilustam tys km
    > trzeba dlubac gazniki bo w powietrzu jest malo tlenu.

    Az do tego stopnia? Wydaje mi sie troszke przegieciem. Wyregulowac sklad
    srubkami to ok, ale zeby DJ byly konieczne... jestem w szoku.

    > Wal to chyba podsmiechujki z kolegi ktoremu wal sie ukrecil w bojowej
    > krowie (bmw). A moze nie, nie wiem.

    Masz na mysli ta krowe, co koles tak przystosowywal do podrozy? Nie moge
    teraz wyguglac, ale pamietam, ze kawal roboty koles w maszyne wsadzil i
    bylem pod wrazeniem.

    > i lyzki, oraz doswiadczenie.

    Doswiadczenie, to rzecz oczywista;) ale bez lyzek tez da rade - jak
    potrzebowalem, to nawet dawalo rade 3 mocnymi srubokretami. Bez
    doswiadczenia cialem detke przy zdejmowaniu opony (bo srubokrety ostre), ale
    po paru razach sie nauczylem i zyje bez lyzek... tzn. gdzies sa, ale nigdy
    nie chce mi sie szukac;) W rowerze sciagam rekami, a w motorku -
    srubokretami.

    > Znaczy co pary dni zdejmowac i zakladac
    > detke. Za pierwszym razem bedzie mordega ;>

    Za pierwszym razem to polecam jednak sprobowac na kole od roweru - schemat
    ten sam, a zniszczenie opony/felgi/detki mniej kosztowne.

    --
    pzdr:
    Ivam