  • Data: 2009-08-09 17:38:59
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Aug 2009 23:00:41 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> wrote:

    >Tak na szybkiego - rzeczy, ktore mnie zdziwily:

    W afrykach czasami padaja.

    j/w

    j/w

    >Po kiego grzyba wal i DJ?

    Ta lista byla robiona na wyjazd w Himalaje, powyzej ilustam tys km
    trzeba dlubac gazniki bo w powietrzu jest malo tlenu.
    Pogrzem na czarnym forumie w dziale relacji, jest opisane jakie sa
    objawy.
    Wal to chyba podsmiechujki z kolegi ktoremu wal sie ukrecil w bojowej
    krowie (bmw). A moze nie, nie wiem.

    >Jaja sobie ktos robi, czy to na serio... jesli tak, to faktycznie gdzie to
    >zapakowac? Bo czytalem na preclach, ze zegary do synchro to musza byc z
    >rurki i deseczki i toto ma ze 2m dlugosci;)

    Mozna zwinac, rurka ma byc elastyczna ;>
    A migomat to tez chba nawiazanie do poprzedniej wyprawy :)

    >Wez lepiej sprawdz czy masz detki w oponie... jak masz to mozesz skreslic z
    >listy ten szuwaks - srednia szansa, ze zadziala... lepiej wez zestaw do
    >latania detek, wentle, pompke.

    i lyzki, oraz doswiadczenie. Znaczy co pary dni zdejmowac i zakladac
    detke. Za pierwszym razem bedzie mordega ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)