  • 41. Data: 2018-10-03 11:00:23
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Oct 2018 13:13:41 -0700 (PDT), WS

    > jednak nie do konca... w kazdym "normalnym" kraju wypadek to wypadek, natomiast
    celowe przejechanie to juz zabojstwo (z premedytacja) i sa za to znacznie wieksze
    kary...

    Szkoda tylko że często idzie taki za swoją głupotę (którego jedynym błędem
    życiowym jest zwyczajny brak wyobraźni) do pierdla i tam go trzeba
    utrzymywać, a powinien zapieprzać na rzecz rodziny którą pozbawił żywiciela
    tak by zostało mu tylko na chleb i wodę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2018-10-03 11:17:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 02.10.2018 o 22:13, WS pisze:

    >masz racje. problem jest bliżej ..... chorego prawa. jakby to odemnie
    >zależało, kary za przemyślane zabójstwo - jak to określiłeś z
    >premedytacją - powinny być bardzo wysokie. NAtomiast w omawianym
    >przypadku będzie 5 lat bo? Bo niema premedytacji?
    >Jak się naćpasz, to jest premedytacja czy nie? Moim zdaniem jest, bo
    >świadomie dopowadzasz do sytuacji w której nie podejmujesz
    >racjonalnych decycji o kierowaniu autem lub pozostaniu w łóżku.

    Uprzejmie prosimy o nieuzywanie slow, ktorych znaczenia sie nie
    rozumie.

    J.

  • 43. Data: 2018-10-03 14:41:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-02 o 19:17, Shrek pisze:

    > Chuja spełnili - obiecywali na każde dziecko. Na tej zasadzie to i kwotę
    > wolną od podatku obniżyli.

    A wierzycie, że obietnice wyborcze się spełnia więcej niż 50%. :-)
    Jak chcesz uderzyć psa, kij znajdziesz. Niezależnie od rasy psa. :-)

    A pisząc otwartym tekstem, jest elektorat, który będzie stał za swoim
    wybranym ugrupowaniem niezależnie co się stanie.

    Robert

  • 44. Data: 2018-10-03 14:47:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 października 2018 21:59:57 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > W sumie masz racje, nawet tu przyszabrowali.
    > Ale jednak poziom spełnienia 500+ (powiedzmy 50%) w porownaniu z poziomem
    > spełnienia obietnicy o kwocie wolnej (1 promil???) to dwa rozne swiaty.
    >
    > Dlatego nie rozumiem, skad sie biora te czesto spotykane twierdzenia o
    > spełnianiu obietnic...

    Okazło się że te 500+ i obniżenie wieku emerytalnego to całkiem dobre dla Polski
    skoro nawet ekipa ośmiornicożerców oświadczyła że bedą(gdyby się ponownie do władzy
    dorwali) kontynuować to co PIS wprowadziło.

  • 45. Data: 2018-10-03 15:19:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-03 14:47, Kris wrote:
    [...]
> [...]
    > bedą(gdyby się ponownie do władzy dorwali) kontynuować to co PIS
    > wprowadziło.A jesteś pewny, czy to jest dobre dla Polski, czy może po prostu
    Platformersi doszli do wniosku, że jest to dobre dla nich, tak jak
    było/jest dobre dla Pisowców. :-)

    BTW. Swoją drogą, te ośmiorniczki to doskonały przykład, jak ciemny lud
    (jak mawia Jacek z Telewizji :-) ) kupuje różne brednie -
    ,,ekskluzywnie", nieswojsko brzmiące ośmiorniczki to niecałe 60 zł/kg
    (https://zakupycodzienne.carrefour.pl/mrozonki/ryby-
    owoce-morza/owoce-morza/myfood-owoce-morza-osmiornic
    zki-baby-400-g,
    wydaje mi się, że ,,na żywo" widziałem je znacznie taniej), a swojsko,
    ,,nieekskluzywnie" i ,,niewinnie" brzmiąca polędwica wołowa to 100 zł/kg
    (https://zakupycodzienne.carrefour.pl/mieso/wolowina
    /steki/uczta-qulinarna-stek-z-poledwicy-filet-mignon
    ).
    :-)

  • 46. Data: 2018-10-03 15:33:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-03 o 15:19, JDX pisze:
> [...]
    > (https://zakupycodzienne.carrefour.pl/mrozonki/ryby-
    owoce-morza/owoce-morza/myfood-owoce-morza-osmiornic

    Jedli surowe pod Karfurem? :-)

    Rbert

  • 47. Data: 2018-10-03 15:43:14
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-03 15:33, Robert Wańkowski wrote:
    owoce-morza/owoce-morza/myfood-owoce-morza-osmiornic
    zki-baby-400-g,

    > Jedli surowe pod Karfurem? :-)
    To restauracje dania z wołowiny ,,po kosztach" robią? :-)

  • 48. Data: 2018-10-03 16:06:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2018-10-03 15:33, Robert Wańkowski wrote:
    >>> (https://zakupycodzienne.carrefour.pl/mrozonki/ryby-
    owoce-morza/owoce-morza/myfood-owoce-morza-osmiornic
    zki-baby-400-g,

    >To restauracje dania z wołowiny ,,po kosztach" robią? :-)

    60 zl/kg to sporo dla ciemnego ludu, ktory zna cene zwyklej
    wolowiny,wieprzowiny czy drobiu.

    Ale ciemny lud o tym nie wie, ciemny lud wie, ze za obiad dla dwojga
    zaplacili ponad 1000 zl.
    Troche drogo, ale moze w Warszawie bardziej normalne.
    Szczegolnie jesli w to wchodzi poczekalnia i moze jakas cola dla BOR.

    No ale ciemny lud sie nie powinien tym interesowac, bo przeciez to nie
    z kieszeni podatnika - NBP placil :-)

    J.

  • 49. Data: 2018-10-03 16:38:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Oct 2018 15:19:35 +0200, w <5bb4c1eb$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,
    JDX <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    zki-baby-400-g,
    > wydaje mi się, że ,,na żywo" widziałem je znacznie taniej

    Ba, w Biedronce były tańsze (za kg) od masła :)

  • 50. Data: 2018-10-03 16:39:48

    Wed, 3 Oct 2018 14:41:21 +0200, w <5bb4b8e5$0$482$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > A pisząc otwartym tekstem, jest elektorat, który będzie stał za swoim
    > wybranym ugrupowaniem niezależnie co się stanie.

    Małżeństwo z 1 dzieckiem wuja dostało, a nie 500+.
    Wuja dostało, a nie większą kwotę wolną od podatku.
    Resztę zeżarła galopująca inflacja.

    No, 50% jak cholera :D